پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان

تبلیغات
انیمیشن
روانشناسی تبلیغات
آگهی های تلویزیونی
دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان
روانشناسی تبلیغات
استراتژی تبلیغات
خرید پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد
سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا
همکاری در فروش فایل
فروش فایل
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد
file

رفتن به سایت اصلی

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان

 

چكیده:

مضمون این پایان نامه، نگاهی بر آگهی های تلویزیونی انیمیشنی در جهان است برای این منظور و تحلیل زیبایی شناختی آگهی ها، پس از نگاهی اجمالی بر مفهوم تبلیغ ، تعریف  و توصیف واژه از جهات گوناگون ،به تاریخچه مختصری از تبلیغات و چگونگی رشد و تكامل آن در جهان تا آگهی های تلویزیونی پرداخته شده استدر فصل دوم برای شناخت بهتر عملكرد آگهی ها و چگونگی برقراری ارتباط با مخاطب، به روانشناسی تبلیغات پرداخته شده  و عناصری چون نظریه های عمده در این زمینه و نقش مغز در عرصه، مورد بررسی قرار گرفته اند سپس در فصل بعدی در مبحث استراتژی تبلیغات، تئوری های مزبور و عملكردشان در ساخت آگهی های تلویزیونی بطور دقیق تر و كاربردی پرداخته شده است؛

 

 به گونه ای كه عناصر و عوامل مؤثر در مراحل مختلف تولید وپخش آگهی مشخص شونددر ادامه و در فصل چهارم به بررسی مراحل تولید، قالب های ساخت آگهی و ارزیابی آن از جهات گوناگون پرداخته شده استفصل پنجم به تبلیغات انیمیشنی اختصاص دارد،‌تا تاثیر هر یك از عوامل و اجزا گفته شده در مورد آگهی انیمیشنی، و نیز در بررسی زیبایی شناختی آن مشخص شود در تمامی این موارد برای ملموس شدن بیشتر مطالب ، از ذكر نمونه های موفق و تأثیر گذار  بهره گرفته شده استدر پایان و در فصل ششم، ایراد و مشكلات تبلیغات و تأثیرات آنها بر جامعه مورد بررسی قرار گرفته است

 

 

واژگان كلیدی:

تبلیغات

انیمیشن

زیبایی شناختی

روانشناسی تبلیغات

آگهی های تلویزیونی

 

 

 

مقدمه

در دنیای نوین امروزی، تقریباً همه ما به شكلی و تا میزانی تحت تأثیر تبلیغات و سایر روش‌های ترویجی هستیم. سازمان‌ها، اعم از دولتی و غیردولتی، تجاری و غیرتجاری آموخته‌اند كه توانایی برقراری ارتباط اثربخش و كارآمد با مخاطبان مقصد، عاملی مهم و حیاتی برای موفقیت و رسیدن به اهداف سازمان است. تبلیغات و دیگر پیام‌های ترویجی به‌منظور اشاعه اندیشه‌ها، فروش محصولات و خدمات، ایجاد تصویری مناسب برای مؤسسات و شركت‌ها، ترویج آرمان‌های فرهنگی و اجتماعی، تقویت پایگاه و ایجاد محبوبیت برای نامزدهای انتخاباتی و دیگر چهره‌های سیاسی و پرداختن به مسائل و معضلات اجتماعی نظیر بحران ایدز و اعتیاد، اطلاع‌رسانی و بسیاری موارد دیگر، به‌كار گرفته می‌شوند تا طرز تفكر، شیوه‌های رفتار، معیارهای ترجیحات فردی و اجتماعی، و بطور كلی ساختار و روش زندگی مردم را هدایت و تنظیم كنند. مخاطبات نیز پرهیز و فراز آثار و نتایج تلاش‌های تبلیغاتی و بازاریابی را بطور فزاینده‌ای دشوار می‌بینند، چرا كه بازاریابان و ارتباط‌گران به شكل مستمر و با استفاده از فنون ارتباطی و تبلیغاتی و در سایة پیشرفت‌های شگفت‌انگیز فناوری اطلاعات و ارتباطات، درصدد حفظ مخاطبان قدیم و شناسایی و جذب مخاطبان جدید هستند.

 

در چنین شرایطی پرداختن به عناصر زیبایی شناختی آگهی تلویزیونی به صورت همه جانبه، وتحقیق و بررسی در مورد عناصر و عوامل موثر در موفقیت و جذابیت یك آگهی ، نقش اصلی را در ساخت آگهی موفق، موثر و با كیفیت ایفا می كنند.این مجموعه بررسی ای اجمالی در این مورد این عناصر، با محوریت آگهی های انیمیشنی است.تحلیل آگهی تلویزیونی از جنبه های تكنیكی و عناصر سمعی و بصری؟ عاملی مهم در این امر است. بریا پی بردن به علت موفقیت و یا ناكامی بسیاری از آگهی های تلویزیونی، بهترین شیوه برای تكرارموفقیت ، یا پرهیز از ناكامی هایی مشابه در ساخت آگهی های جدید است.در پایان ، پس از بررسی تكنیكی، روانشناختی و زیبایی شناختی آگهی های تلویزیونی، به مشكلات و مخالفت های موجود در مورد آگهی ها نیز پرداخته میشود تا وضعیت كنونی تبلیغات تلویزیونی در جهان مشخص شود.

 

 

 

 

                                                                                                               

    فهرست مطالب

مقدمه1

كلیات تحقیق     

فصل اول- تاریخچه و مفهوم تبلیغات

1-1) تعریف و مفهوم تبلیغ

1-2) انواع تبلیغ

1-3) برخی ویژگی های تبلیغات

1-4) تاریخچه تبلیغات

1-5) وضعیت تبلیغات در جهان

 

فصل دوم- روانشناسی تبلیغات

2-1) ویژگی های كالا

2-2) معیار تجزیه و تحلیل تصاویر

2-3) یاد گیری و حافظه 

2-4) برخی شرایط یادگیری

2-5)عادت

2-6) هدف تبلیغات

2-7) وسایل ارتباط جمعی

2-8) چگونه باید گفت؟

2-9) با چه كسی حرف می زنیم؟

2-10)فروش سخت دربرابر نرم: ترسیم خط

2-10-1) چپ مغز ، راست مغز 

2-10-2) آگهی های چپ مغز، سلطه ادراك

2-10-3) مسئله توجه

2-11) مسئله تحریف پیام

2-11-1) یك آگهی خوب چپ مغز از چه چیزی شکل میگیرد؟

2-11-2) چالش های راست مغز: موردی برای احساس

2-11-3) آگهی های مغز كامل

2-12) توسعه آمیخته بازاریابی

2-12-1) محصول

2-12-2) قیمت

2-12-3) مكان

2-12-4) ارتقا

2-13)نگاهی به فرآیند ارتباط

2-13-1)عناصر نه گانه فرآیند ارتباط

2-13-2) مراحل طراحی ارتباط مؤثر

2-13-2-1)تنظیم بودجه ارتقا

2-13-2-1)شناسایی مخاطبان هدف

ارزیابی آگهی

نتیجه گیری

 

فصل سوم- استراتژی تبلیغات

3-1)تصمیم های مهم در تبلیغات

3-1-1)تدوین هدف ها

3-1-1-1) تبلیغات اطلاع رسان

3-1-2) تنظیم بودجه تبلیغات

3-1-4و3) راهبرد تبلیغات 

3-1-5) ارزیابی تبلیغات

3-2) چهار سبك كلی در ساخت آگهی

3-2-1)جدی

3-2-2)طنز

3-2-3) واقعی

3-2-4)غلو شده

3-3)نمودار فرآیند آگهی سازی

3-4)قالب های ساخت آگهی

3-4-1)تصویر محصول

3-4-2)نمایش

3-4-3)طرح مسأله و حل آن

3-4-4)سبك زندگی

3-4-5)گویندگان

3-4-5-1)فروشنده/گوینده

3-4-5-2) كارشناس/گوینده

3-4-5-3)مصرف كننده راضی/گوینده

3-4-5-4)اشخاص مشهور/گوینده

3-4-6) شخصیت های ثابت

3-4-7) تأییدی

3-4-8)تصاویر كوتاه

3-4-9)داستانی

3-4-10)مردم/روایت

3-4-11) هجویه ای

3-4-12)موزیكال

3-4-13)هویت بخشی

3-4-14)نماد گرایی/قیاس

3-5) چند عامل مؤثر در استفاده از قالب ها

3-6) شانزده نكته مهم

3-7) تصویر (شخصیت) نام تجاری (brand image)

3-8)نقش تحقیق و بررسی

3-9)زمان آگهی ها

3-10) قوانین اساسی در ساخت آگهی

3-10-1)نمای افتتاحیه

3-10-2)ساختار در خدمت هدایت توجه بیننده

3-10-3) تركیب صدا و تصویر

3-10-4) عناوین و برهم نمایی

3-11) نكات مهم در تحلیل های پیش از تولید

3-12)خصوصیات آگهی تلویزیونی موفق

3-13)جایی كه باید دنبال شعار فروش گشت

 

فصل چهارم- تولید آگهی تلویزیونی

4-1) از فیلمنامة مصور تا نسخة اولیة نمایش: نظری اجمالی

4-1-1) مرحلة مناقصه

4-1-2) ضوابط

4-1-3) آنچه به استودیوها فرستاده می‌شود

4-1-4) اتحادیه‌ها

4-2)فنون تولید

4-2-1) فیلم زنده

4-2-1)انیمیشن

 

فصل پنجم-آگهی تبلیغاتی انیمیشنی

5-1)تاریخچه ای از انیمیشن و آگهی انیمیشنی

5-2)انیمیشن و تلویزیون

5-3)چرا مردم به آگهی انیمیشنی گرایش دارند؟

5-4)برخی قالب های ساخت آگهی انیمیشنی

5-4-1)تفسیری

5-4-2)گرافیكی

5-5)تكنیك های ساخت انیمیشن و آگهی انیمیشنی

5-5-1)تكنیك های دو بعدی

5-5-1-1)تكنیكCel Animation

5-5-1-2) تكنیك Paper Animation

5-5-1-3) تكنیك Cut Out

5-5-1-4)تكنیك متحركسازی تصاویر ثابت یا Photo Animation

5-5-2)تكنیك های سه بعدی

5-5-2-1)تكنیك Stop motion

5-5-2-2)تكنیك سه بعدی كامپیوتری

5-5-3) شیوه های تركیبی

5-5-4)برخی جلوه های بصری در ساخت آگهی انیمیشن

5-5-4-1)توهّمات بصری

5-5-4-2)تدوین

5-6) متحركسازی، اصول زیبایی شناختی

5-6-1)صدا

5-6-2)افكت های صوتی

5-6-3)موسیقی

5-6-4)ارزش های رنگی و سیاه و سفید

5-6-5)نقش طراح و هنرمند نقاش پسزمینه ها

5-7) نیازهای سازمانهای تبلیغاتی

5-8)برخی دلایل گرایش سفارش دهندگان  سازندگان آگهی ها به استفاده از انیمیشن

5-8-1)اغراق

5-8-2)فانتزی

5-8-3)نمادپردازی

5-8-4)طنز

5-9)انیمیشن آموزشی و اطلاع رسان

5-10)شخصیت های كارتونی

5-11)فیلمنامه نویسی برای تبلیغات انیمیشنی

 

1-1) فصل ششم-تبلیغات، اخلاق، قانون

6-1) قانون و آگهی های تلویزیونی

6-2) چه كسانی بر آگهی‌های تلویزیونی نظارت می‌كنند؟ 

6-2-1) كمیسیون تجارت فدرال

6-2-2) هیئت ملی نظارت بر تبلیغات

6-2-3) شبكه‌های تلویزیونی

6-3) چیزهایی كه گفتنشان ممنوع است

6-3-1) ادعاهای مستقیم

6-4)  قوانین نمایش آگهی

6-5)  ضوابط قالب تأییدی (من بازیگر نیستم، بلكه فردی واقعی‌ام)

6-6) حقوق (بی‌انصافی‌ها)

6-6-1)حقوق مؤلف

6-6-2)حقوق فردی

6-6-3)علائم تجاری

6-7)چهار پرچم قرمز

6-7-1)جدید

6-7-2)رایگان

6-7-3)بهترین

6-7-4)تضمین شده

 

فصل هفتم- ایراد تبلیغات

8-1) آیا تبلیغات می تواند كالای بد را بفروشد؟

8-2) اطلاعات ناكافی

فهرست منابع و مآخذ

ضمیمه

شرح و تصاویر كار عملی

 چكیده لاتین

 

 

  • فصل پنجم پاورپوینت مهندسی نرم افزار 1 برگرفته از کتاب پرسمن

    فصل پنجم پاورپوینت مهندسی نرم افزار 1 برگرفته از کتاب پرسمن دانلود فصل پنجم پاورپوینت مهندسی نرم افزار 1 برگرفته از کتاب پرسمن پاورپوینت فصل پنجم مهندسی نرم افزار 1 کتاب پرسمن دانلود پاورپوینت مهندسی نرم افزار 1 برگرفته از…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق الگوی مطلوب ارزیابی عملکرد 182 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق الگوی مطلوب ارزیابی عملکرد 182 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری ارزیابی عملکرد پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد مبانی نظری الگوی مطلوب ارزیابی عملکرد پیشینه تحقیق الگوی مطلوب ارزیابی عملکرد ادبیات نظری الگوی مطلوب ارزیابی عملکرد…

  • پاورپوینت آموزشی درس 17 خلیج فارس و دریای عمان مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی

    پاورپوینت آموزشی درس 17 خلیج فارس و دریای عمان مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی درس 17 خلیج فارس و دریای عمان مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی در قالب 17 اسلاید و با فرمت pptx بصورت…

  • پاورپوينت مقدمه فارسی هشتم ابتدايی مبحث ستايش

    پاورپوينت مقدمه فارسی هشتم ابتدايی مبحث ستايش رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت مقدمه فارسی هشتم ابتدايی مبحث ستايش در قالب 15 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       به نام…

  • بررسی آفات درونی کشورهای حاشیه خلیج فارس و بحرانهای درونی این کشورها

    بررسی آفات درونی کشورهای حاشیه خلیج فارس و بحرانهای درونی این کشورها طرحهای امنیتی در خلیج فارس طرحهای امنیتی در منطقه خلیج فارس پیدایش طرحهای امنیتی در منطقه خلیج فارس آفات درونی کشورهای حاشیه خلیج فارس بحرانهای درونی کشورهای حاشیه…

  • دانلود پایان نامه بررسی استرس شغلی

    دانلود پایان نامه بررسی استرس شغلی کلمات کلیدی : دانلود پایان نامه استرس شغلی پایان نامه های استرس شغلی پایان نامه تاثیر استرس شغلی پایان نامه با موضوع استرس شغلی پایان نامه بررسی میزان استرس شغلی پایان نامه در مورد…

  • پاورپوینت معرفی بناهای رومی

    پاورپوینت معرفی بناهای رومی پاورپوینت مقاله در مورد معماری روم پاورپوینت معماری یونان دانلود پاورپوینت معماری روم باستان پاورپوینت معماری روم در دوره جمهوری پاورپوینت معماری روم رفتن به سايت اصلي  دانلود پاورپوینت معرفی بناهای رومی جهت رشته تاریخ و ادبیات در…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری اختلال گذر هراسی

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری اختلال گذر هراسی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اختلال گذر هراسی مبانی نظری اختلال گذر هراسی پیشینه تحقیق اختلال گذر هراسی پیشینه داخلی اختلال گذر هراسی پیشینه خارجی اختلال گذر هراسی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق شایستگی اجتماعی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق شایستگی اجتماعی مبانی نظری شایستگی اجتماعی پیشینه شایستگی اجتماعی دانلود مبانی نظری شایستگی اجتماعی پیشینه تحقیق شایستگی اجتماعی ادبیات نظری شایستگی اجتماعی فصل دوم پایان نامه شایستگی اجتماعی پیشینه تحقیق در مورد شایستگی اجتماعی مبانی…

  • دانلود پاورپوینت کارگاه آموزش رزومه نویسی و CV

    دانلود پاورپوینت کارگاه آموزش رزومه نویسی و CV پاورپوینت کارگاه رزومه نویسی پاورپوینت آموزش رزومه نویسی پاورپوینت همه چیز در مورد رزومه نویسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کارگاه آموزش رزومه نویسی و CV جهت رشته علوم پایه در…

  • پاورپوینت بررسی جایگاه معدن در اقتصاد ايران

    پاورپوینت بررسی جایگاه معدن در اقتصاد ايران کلمات کلیدی : پاورپوینت بررسی جایگاه معدن در اقتصاد ايران جایگاه معدن در اقتصاد ايران تحقیق بررسی جایگاه معدن در اقتصاد ايران مقاله جایگاه معدن در اقتصاد ايران سهم معدن در اقتصاد ايران…

  • بررسی نظریه های معاصر، فرآیندی و محتوایی انگیزش

    بررسی نظریه های معاصر، فرآیندی و محتوایی انگیزش نظریه های انگیزشی در یادگیری نظریه های انگیزشی مازلو انواع نظریه های انگیزشی نظریه های جدید انگیزش نظریه های معاصر انگیزش نظریه های محتوای انگیزش نظریه های نوین انگیزش انگیزش و نظریه…

  • پاورپوینت اجزاء آغازين ارائه كتبی

    پاورپوینت اجزاء آغازين ارائه كتبی پاورپوینت اجزاء آغازين ارائه كتبی دانلود پاورپوینت اجزاء ارائه كتبی پاورپوینت اجزاء آغازين ارائه كتبی ونوع مطالب دانلود پاورپوینت اجزاء اصلی ارائه كتبی مطالب رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اجزاء آغازين ارائه كتبی جهت…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه الگوی ارتباطی

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه الگوی ارتباطی فصل دوم پایان نامه الگوی ارتباطی مبانی نظری الگوی ارتباطی پیشینه تحقیق الگوی ارتباطی پیشینه داخلی الگوی ارتباطی پیشینه خارجی الگوی ارتباطی پیشینه پژوهش الگوی ارتباطی پیشینه نظری الگوی ارتباطی ادبیات…

  • پرسشنامه ارزیابی ارتباط بین فرسودگی شغلی و حمایت شغلی از دیدگاه پرستاران

    پرسشنامه ارزیابی ارتباط بین فرسودگی شغلی و حمایت شغلی از دیدگاه پرستاران کلمات کلیدی : ابعاد فرسودگی شغلی مسلش پرسشنامه فرسودگی شغلی مسلش (mbi) روایی پرسشنامه فرسودگی شغلی مسلش روایی و پایایی پرسشنامه فرسودگی شغلی مسلش پرسشنامه حمایت شغلی پرسشنامه…

  • دانلود تحقیق درباره کمال گرایی و رویکردهای آن word

    دانلود تحقیق درباره کمال گرایی و رویکردهای آن word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی کمال گرایی و رویکردهای آن با فرمت docx در قالب 44 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد…

  • تاثیر روش درس پژوهی بر تفکر انتقادی دبیران مدارس

    تاثیر روش درس پژوهی بر تفکر انتقادی دبیران مدارس درس پژوهی تفکر انتقادی دبیران مدارس اقدام پژوهی مدل های حضور پژوهش در درون مدرسه تاثیر روش درس پژوهی بر تفکر انتقادی دبیران مدارس دانلود مقاله مدیریت دانلود مقالات ترجمه شده…

  • پاورپوینت فصل نوزدهم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی ترجمه ابریشمی با موضوع مسأله تشخيص

    پاورپوینت فصل نوزدهم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی ترجمه ابریشمی با موضوع مسأله تشخيص کلمات کلیدی : پاورپوینت مسأله تشخيص پاورپوینت فصل نوزدهم کتاب اقتصاد سنجی گجراتی پاورپوینت فصل نوزدهم کتاب اقتصاد سنجی گجراتی ترجمه دکترحمید ابریشمی کتاب مبانی اقتصاد…

  • دانلود تحقیق پلیس و پیشگیری از جرم از طریق مدارس با فرمت ورد

    دانلود تحقیق پلیس و پیشگیری از جرم از طریق مدارس با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی پلیس و پیشگیری از جرم از طریق مدارس با فرمت docx در قالب 50 صفحه ورد بصورت کامل…

  • پروپوزال ارزیابی عملکرد پالایشگاه های گاز کشور با مدل ترکیبی Neuro-DEA

    پروپوزال ارزیابی عملکرد پالایشگاه های گاز کشور با مدل ترکیبی Neuro-DEA ارزیابی عملکرد با DEA پروپوزال ارزیابی عملکرد در پالایشگاه گاز ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها ارزیابی عملکرد پالایشگاه گاز با تحلیل پوششی داده ها ارزیابی…

  • دانلود تحقیق تولید علم و استناد در ایران با فرمت ورد

    دانلود تحقیق تولید علم و استناد در ایران با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی تولید علم و استناد در ایران با فرمت docx در قالب 46 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با…

  • دانلود پاورپوینت ساختمان داده در C

    دانلود پاورپوینت ساختمان داده در C دانلود پاورپوینت ساختمان داده پاورپوینت درمورد ساختمان داده ها دانلود پاورپوینت آماده ساختمان داده در سی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ساختمان داده در C جهت رشته کامپیوتر در 321 اسلاید و با…

  • شاخصی برای اندازه گیری توان رقابتی و ارزیابی بهره وری شركت ایران خودرو

    شاخصی برای اندازه گیری توان رقابتی و ارزیابی بهره وری شركت ایران خودرو اندازه گیری توان رقابتی حسابداری تورمی نسبت بازده دارایی ها تعدیل تورمی تسعیر نرخ ارز ارزیابی بهره وری شركتها اندازه گیری توان رقابتی شركتها شاخصی برای اندازه…

  • پاورپوینت راهبردهای رفتاری کنترل استرس

    پاورپوینت راهبردهای رفتاری کنترل استرس پاورپوینت مهارت مقابله با استرس ppt پاورپوینت مهارت مقابله با استرس و اضطراب پاورپوینت مهارت مقابله با استرس و هیجانات منفی پاورپوینت مهارت مقابله با استرس چیست پاورپوینت مهارتهای مقابله با استرس رفتن به سايت…

  • بررسی فرآیند دادرسی طلاق در حقوق ایران

    بررسی فرآیند دادرسی طلاق در حقوق ایران دادرسی طلاق در حقوق ایران طلاق در حقوق ایران انواع طلاق در حقوق ایران بررسی طلاق در حقوق ایران موجبات طلاق در حقوق ایران طلاق توافقی در حقوق ایران شرایط طلاق در حقوق…

  • جزوه روانشناسی اجتماعی بر اساس کتاب رابرت بارون

    جزوه روانشناسی اجتماعی بر اساس کتاب رابرت بارون جزوه روانشناسی اجتماعی بر اساس کتاب رابرت بارون رفتن به سایت اصلی جزوه روانشناسی اجتماعی دکتر محمدی بر اساس کتاب رابرت بارون فایل اول : مرور سریع شب امتحان و بیان موضوعات…

  • پاورپوینت مروری بر دوران آموزش و پرورش در ایران

    پاورپوینت مروری بر دوران آموزش و پرورش در ایران پاورپوینت آموزش و پرورش پاورپوینت تاریخچه آموزش و پرورش پاورپوینت گذشته آموزش و پرورش در ایران پاورپوینت مروری بر دوران آموزش و پرورش در ایران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت…

  • پاورپوینت کتاب امدادهای غیبی از استاد شهید مطهری

    پاورپوینت کتاب امدادهای غیبی از استاد شهید مطهری پاورپوینت کتاب امدادهای غیبی دانلود پاورپوینت کتاب امدادهای غیبی پاورپوینت کتاب شهید مطهری دانلود پاورپوینت کتاب امدادهای غیبی از استاد شهید مطهری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب امدادهای غیبی از…

  • پاورپوینت آشنایی با پارک ملی دریایی نایبند

    پاورپوینت آشنایی با پارک ملی دریایی نایبند رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با پارک ملی دریایی نایبند جهت رشته گردشگری و توریسم در قالب 22 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • رویکرد مشاوره ای واقعیت درمانی و تشریح نظریه های آن

    رویکرد مشاوره ای واقعیت درمانی و تشریح نظریه های آن کلمات کلیدی : نظریه واقعیت درمانی گلاسر رویکرد مشاوره ای واقعیت درمانی زوج درمانی با رویکرد واقعیت درمانی نظریه های رویکرد مشاوره ای واقعیت درمانی تحول نظریه گلاسر از واقعیت…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی اعتماد به نفس

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی اعتماد به نفس کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اعتماد به نفس مبانی نظری اعتماد به نفس پیشینه تحقیق اعتماد به نفس پیشینه داخلی اعتماد به نفس پیشینه خارجی اعتماد به نفس پیشینه پژوهش…

  • پاورپوینت اگزوتوکسین های پروتئینی

    پاورپوینت اگزوتوکسین های پروتئینی پاورپوینت اگزوتوکسین های پروتئینی اگزوتوکسین های پروتئینی مقاله اگزوتوکسین های پروتئینی بررسی اگزوتوکسین های پروتئینی تحقیق اگزوتوکسین های پروتئینی تقسیم بندی توکسین های باکتری ها اگزوتوکسین های پروتئینی توکسین های تیپ یک: سوپر آنتی ژن ها…

  • پاورپوینت با محوریت بزهکاری و بیماری های روانی

    پاورپوینت با محوریت بزهکاری و بیماری های روانی دانلود رایگان پاورپوینت بزهکاری پاورپوینت در مورد بزهکاری دانلود پاورپوینت در مورد بزهکاری پاورپوینت بزهکاری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت با محوریت بزهکاری و بیماری های روانی جهت رشته روانشاسی،علوم تربیتی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ​​​​​​​مهارت های مقابله با استرس 79 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ​​​​​​​مهارت های مقابله با استرس 79 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه ​​​​​​​مهارت های مقابله با استرس مبانی نظری ​​​​​​​مهارت های مقابله با استرس پیشینه تحقیق ​​​​​​​مهارت های مقابله با استرس پیشینه پژوهش…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه هوش و نظریه های آن

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه هوش و نظریه های آن فصل دوم پایان نامه هوش و نظریه های آن مبانی نظری هوش و نظریه های آن پیشینه تحقیق هوش و نظریه های آن پیشینه داخلی هوش و نظریه…