بررسی میزان رضایتمندی مشتریان از رفتار کارمندان

بررسی میزان رضایتمندی مشتریان از رفتار کارمندان

رفتار كاركنان
طرحهای تحول اداری
رضایتمندی ارباب رجوع
بررسی میزان رضایتمندی مشتریان از رفتار کارمندان
تاثیر رفتار كاركنان بر میزان رضایتمندی ارباب رجوع
دانلود پایان نامه روانشناسی
دانلود پایان نامه رشته روانشناسی

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته روانشناسی

بررسی میزان رضایتمندی مشتریان از رفتار کارمندان

(نسخه آپدیت شده + مقاله ای از  استاد خزعلی)

پیشگفتار

« طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع »، یکی از طرح‌های هفتگانه تحول اداری است که به منظور بالا بردن سطح رضایت ارباب رجوع و ارتقای سطح کارآمدی نظام اداری در میان سایر طرح‌های تحول اداری توجه بیشتری را به خود معطوف داشته است. این طرح را شورای عالی اداری در نودمین جلسه خود در ۲۵ر۰۱ر۱۳۸۱ بنا به پیشنهاد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به منظور تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع نسبت به عملکرد واحدهای اجرایی کشور به تصویب رساند و همه موسسات، شرکت‌های دولتی، وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها و موسساتی را که از بودجه عمومی استفاده می‌کنند، ملزم به اهتمام جدی و اجرای دقیق آن کرد.

 

با عنایت به نامگذاری سال ۱۳۸۹ به نام سال «همت مضاعف و کار مضاعف» توسط مقام معظم رهبری، طرح مجدداً در دولت دهم مورد بازبینی قرار گرفت و منتج به شکل‌گیری ۱۰ برنامه تحول در نظام اداری شد و همه دستگاه‌های اجرائی موظف به اجرای برنامه دهم آن با عنوان «خدمت رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع » شدند. البته این موضوع یکی از اولویت‌های اصلی دولت یازدهم نیز است.

 

موضوع تکریم ارباب رجوع یا مشتری‌مداری در بنگاه‌های خصوصی، خواه ناخواه مورد توجه بیشتری قرار می‌گیرد زیرا سودآوریشان به طور مستقیم منتج از رضایت ارباب رجوع است، در حالی که این امر در ادارات دولتی به دلیل آنکه کارمندان و حتی مدیران در پایان ماه حقوق ثابت خود را دریافت می‌کنند، مصداق ندارد و تکریم ارباب رجوع مستقیماً سودی را متوجه آنان نمی‌سازد. چنانچه احدی از کارکنان دستگاه دولتی نیز به این مهم توجه ویژه‌ای کند،به عنوان یک مساله کاملاً شخصی به آن نگاه خواهد شد. اگر فرد دارای وجدان کاری و صاحب حسن خلق باشد، با ارباب رجوع رفتاری شایسته و صحیح خواهد داشت. در غیر این صورت، تکلیفی از این بابت متوجه او نخواهد بود لیکن در سازمان‌های خصوصی اینگونه نیست حتی اگر رفتار ناشایستی با ارباب رجوع صورت پذیرد، ارباب رجوع کاملاً خود را محق به ارائه شکایت، حداقل به مسئول مربوطه و کاملاً امیدوار به رسیدگی می‌داند.

 

البته گفتنی است که تکریم ارباب رجوع در این بخش‌ها نیز همچنان کار ویژه‌ای را می‌طلبد و متاسفانه وضع موجود با آموزه‌های اسلامی و آنچه باید در یک حکومت اسلامی مراعی باشد و در مقام عمل در مقایسه با آنچه امروزه در برخی از کشورهای غیراسلامی جاری و ساری است، تفاوت و فاصله بسیار چشمگیر دارد. اگرچه در بخش‌های خصوصی هم به این مهم، از نظر سودآوری و در واقع جلب مشتری توجه می‌شود، ولی در این بخش‌ها نیز مسائل و مشکلاتی وجود دارد که در واقع به نوعی شامل بخش‌های دولتی نیز می‌شود. مثلاً انحصاری بودن خدمت موردنظر، ناآگاهی ارباب رجوع از حقوق خود (چه در مورد خدمت موردنظر و چه در مورد نحوه برخورد متصدیان امر)، فقدان نهادی مسئول و پیگیر رسیدگی به امور تکریم ارباب رجوع، وجود نقص در ساز وکار کنترل رفتار کارمندان، اهمیت ندادن و کم‌توجهی به موضوع از سوی مسئولان بویژه مسئولان دولتی و صرفاً دولتی بودن خدمات مهم کشوری.

 

 

 

 

کلمات کلیدی:

رفتار كاركنان

طرحهای تحول اداری

رضایتمندی ارباب رجوع

 

 

 

مشتری كیست؟

از دیدگاه سنتی، مشتری كسی است كه فرآورده های شركت را خریداری می‌كند. در دنیای كسب و كار امروزی دیگر این تعریف مورد قبول همگان نیست و مشتری را چنین تعریف می‌كند: «مشتری كسی است كه سازمان مایل است با ارزشهایی كه می آفریند بر رفتار وی تاثیر گذارد».امروزه ارزش آفرینی برای مشتری در جهت تاثیرگذاری بر رفتار وی از اهمیت بالایی برخوردار شده است. منظور از ارزش آن چیزی است كه مشكلی از مشتری را حل و فصل می كند و نیازی را برآورد می سازد.

 

اكنون كه در اقتصاد جهانی مشتریان بقای شركت را رقم می زند، دیگر شركتها نمی‌توانند به انتظارات و خواسته های مشتریان بی تفاوت باشند. آنها باید همه فعالیتها و توانمندیهای خود را متوجه رضایت مشتری كنند. چرا كه تنها منبع برگشت سرمایه مشتریان هستند. بنابراین، نخستین اصل در دنیای كسی كار امروزی ایجاد ارزشهای مشتری پسند است. و تنها از طریق فرایندهای شركت می توان ارزشهای مشتری پسند ایجاد كرد.

 

به علاوه مشتریان داخلی نیز به اندازه مشتریان خارجی مهم هستند، زیرا در فرایندی كه به مشتریان خارجی ارزش ایجاد می شود كاركنان (مشتریان داخلی) نقش اساسی ایفا می‌كنند. هر فردی در داخل سازمان مشتری است و او نیز به نوبه خود مشتریانی دارد. چنانچه بروندادی كه بین كاركنان یك سازمان مبادله می‌شود، ناقص باشد، این سازمان قادر به تامین نیازهای مشتریان بیرونی نخواهد بود.

 

 

 

 

 

 

فهرست

فصل اول:مشتری كیست؟ 1

مشتری كیست؟ 2

رضایت مشتری از نگاه اول 3

رویكرد انطباقی 6

رویكرد انتظاری: 6

توسعه سریع در فراگیر شدن رضایت مشتری 7

رضایت مشتری از نگاه دوم 10

نمودار 1- مزایای رضایت مشتری 11

رضایت مشتری از نگاه سوم 12

فصل دوم:انتظارات مشتریان و درك آن 15

انتظارات مشتریان 16

فصل سوم:شاخصهای رضایتمندی ارباب رجوع 19

شاخصهای رضایتمندی 20

درك انتظارات مشتری 26

فصل چهارم:ابزارهای اندازه گیری رضایت مشتری 29

جدول 1- تصمیم گیری درباره آنچه كه باید ارزیابی شود 32

فصل پنجم:رضایت كاركنان در راستای 38

یا چه عواملی افزایش رضایتمندی كاركنان می شود؟ بعضی از این عوامل عبارتند از: 42

فصل ششم:پرورش كاركنان و استخدام 45

پیش بینی رفتار دركاركنان جدید الاستخدام: 46

پرورش كاركنان 49

سازمانهای خدماتی برای اطمینان از كاركرد مطلوب كاركنان خود باید به دو اصل اساسی و مهم  زیر توجه به ویژه داشته باشند: 50

گزینش 50

طرح تكریم و آموزش كاركنان 54

فصل هفتم :گردآوری نظریات مشتری 59

نگاهی به یك تجربه 65

فصل هشتم: فلسفه به حداكثر رساندن رضایت مشتری 69

ارزش های كلیدی سازمان 72

فصل نهم:طرح تكریم ارباب رجوع 78

شناسایی انتظارات و دیدگاههای مشتری 82

احساس مسئولیت: 90

وفاداری: 91

بنابراین لازم است مسئوولان دستگاهها، توجه ویژه ای به موارد زیر داشته باشند: 92

فصل دهم:نتیجه گیری و جمع بندی 95

نتایج 101

نمودار 3- اهمیت انجام شدن امور ارباب رجوع با وجود برخورد نامناسب كاركنان 104

نمودار 4- تفاوت طرز برخورد كاركنان اداره كل با سایر ادارات خارجی از دیدگاه ارباب رجوع 105

اثبات فرضیه: 105

 

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی تعهد هویت

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی تعهد هویت کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه تعهد هویت مبانی نظری تعهد هویت پیشینه تحقیق تعهد هویت پیشینه داخلی تعهد هویت پیشینه خارجی تعهد هویت پیشینه پژوهش تعهد هویت پیشینه نظری تعهد هویت…

  • پاورپوینت فصل اول کتاب و درس نظريه های روان درمانی پروچاسکا و نور کراس ترجمه یحیی سید محمدی

    پاورپوینت فصل اول کتاب و درس نظريه های روان درمانی پروچاسکا و نور کراس ترجمه یحیی سید محمدی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب و درس نظريه های روان درمانی پروچاسکا و نور کراس ترجمه یحیی سید محمدی جهت…

  • دانلود تحقیق سلامت روان و حمایت اجتماعی با فرمت ورد

    دانلود تحقیق سلامت روان و حمایت اجتماعی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی سلامت روان و حمایت اجتماعی با فرمت docx در قالب 50 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پاورپوینت آشنایی با سهام عادی تجزیه و تحلیل استراتژی

    پاورپوینت آشنایی با سهام عادی تجزیه و تحلیل استراتژی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با سهام عادی تجزیه و تحلیل استراتژی جهت رشته اقتصاد در قالب 28 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و…

  • پاورپوینت بررسی بهینه سازی خاک به روش تزریق

    پاورپوینت بررسی بهینه سازی خاک به روش تزریق بررسی بهینه سازی خاک به روش تزریق بهینه سازی خاک به روش تزریق تحقیق بهینه سازی خاک به روش تزریق روشهاي تزريق در خاک تزريق جت jet grouting )) تزريق دوغاب سيمان…

  • دانلود تحقیق در مورد مبانی نظری درباره فرسودگی شغلی docx

    دانلود تحقیق در مورد مبانی نظری درباره فرسودگی شغلی docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی مبانی نظری درباره فرسودگی شغلی با فرمت docx در قالب 48 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پرسشنامه بررسی تاثیر بین بازاریابی داخلی بر رفتار شهروندی با اثر میانجی تعهد سازمانی

    پرسشنامه بررسی تاثیر بین بازاریابی داخلی بر رفتار شهروندی با اثر میانجی تعهد سازمانی پرسشنامه میانجی تعهد سازمانی پرسشنامه بازاریابی داخلی پرسشنامه رفتار شهروندی رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه بررسی تاثیر بین بازاریابی داخلی بر رفتار شهروندی با…

  • الگوریتم ژنتیک و تنظیم دو شیوه تقسیم بندی شده دو مرحله ای برای مشکل مسیریابی خودرو با پنجره های زمانی

    الگوریتم ژنتیک و تنظیم دو شیوه تقسیم بندی شده دو مرحله ای برای مشکل مسیریابی خودرو با پنجره های زمانی مسیریابی خودرو الگوریتم ژنتیک پنجره های زمانی (NRPTW) مسئله ترکیبی الگوریتم های سولمون (Solomon) الگوریتم ژنتیک و تنظیم دو شیوه…

  • پاورپوینت آشنایی با تنظیم دستگاه تنفس مصنوعی

    پاورپوینت آشنایی با تنظیم دستگاه تنفس مصنوعی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با تنظیم دستگاه ونتیلاور جهت رشته علوم آزمایشگاهی در قالب 24 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • یادگیری تقویتی و اجزای آن و اجرایی کردن یک مثال عامل

    یادگیری تقویتی و اجزای آن و اجرایی کردن یک مثال عامل یادگیری ماشین یادگیری تقویتی الگوریتم های یادگیری مسائل یادگیری تقویتی دانلود پروژه مطالعاتی درس یادگیری ماشین یادگیری تقویتی و اجزای آن و اجرایی کردن یک مثال عامل اجزا یک…

  • سنجش عملکرد نسبی شرکت های تولید کننده کاشی و سرامیک با روش DEA و EFQM

    سنجش عملکرد نسبی شرکت های تولید کننده کاشی و سرامیک با روش DEA و EFQM پایان‌نامه ارزیابی عملکرد سازمان ارزیابی عملکرد سازمان های دولتی روش های ارزیابی عملکرد سازمان شاخص های ارزیابی عملکرد سازمان ها انواع مدل های ارزیابی عملکرد سازمان…

  • بررسی فقهی و حقوقی خرید و فروش دین

    بررسی فقهی و حقوقی خرید و فروش دین خرید و فروش دین دانلود پایان نامه خرید و فروش دین بررسی فقهی خرید و فروش دین بررسی حقوقی خرید و فروش دین خرید و فروش دین از نگاه فقه خرید و…

  • پاورپوینت ارائه درس پايگاه داده پيشرفته

    پاورپوینت ارائه درس پايگاه داده پيشرفته پاورپوینت طراحی پایگاه داده پاورپوینت آموزش مبانی پایگاه داده پاورپوینت درس پایگاه داده پاورپوینت کتاب پایگاه داده پیشرفته پیام نور رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ارائه درس پايگاه داده پيشرفتهجهت رشته کامپیوتر در…

  • دانلود تحقیق تاریخچه و تعاریف هوش معنوی با فرمت ورد

    دانلود تحقیق تاریخچه و تعاریف هوش معنوی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی تاریخچه و تعاریف هوش معنوی با فرمت docx در قالب 31 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پاورپوینت فصل سیزدهم کتاب تئوري و طراحي سازمان (جلد دوم) تألیف ریچارد ال دفت ترجمه پارساییان و اعرابی

    پاورپوینت فصل سیزدهم کتاب تئوري و طراحي سازمان (جلد دوم) تألیف ریچارد ال دفت ترجمه پارساییان و اعرابی پاورپوینت روابط بین گروهی و تعارض پاورپوینت فصل سیزدهم کتاب تئوري و طراحي سازمان (جلد دوم) تألیف ریچارد ال دفت ترجمه پارساییان…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های اضطراب ریاضی 37 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های اضطراب ریاضی 37 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری اضطراب ریاضی پیشینه تحقیق اضطراب ریاضی فصل دوم پایان نامه اضطراب ریاضی مبانی نظری نظریه های اضطراب ریاضی پیشینه تحقیق نظریه های اضطراب ریاضی…

  • پاورپوینت معرفی و تحليل عناصر معماری به عنوان دانه های سازنده فضاهای شهری و نقش آن در سيما، بافت و معماری شهری

    پاورپوینت معرفی و تحليل عناصر معماری به عنوان دانه های سازنده فضاهای شهری و نقش آن در سيما، بافت و معماری شهری پاورپوینت عناصر معماری ایرانی پاورپوینت عناصر معماری مدرن پاورپوینت عناصر معماری سنتی پاورپوینت انواع فضا در معماری پاورپوینت عناصر…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق کانون کنترل 40 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق کانون کنترل 40 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه کانون کنترل مبانی نظری کانون کنترل پیشینه تحقیق کانون کنترل پیشینه داخلی کانون کنترل پیشینه خارجی کانون کنترل پیشینه پژوهش کانون کنترل پیشینه نظری…

  • بررسی تاثیر ساختار سازمانی بر مدیریت دانش

    بررسی تاثیر ساختار سازمانی بر مدیریت دانش تاثیر ساختار سازمانی بر مدیریت دانش رابطه ساختار سازمانی بر مدیریت دانش استقرار مدیریت دانش در شرکتها استقرار مدیریت دانش در شرکتهای شهید رجائی پایان نامه تاثیر ساختار سازمانی بر مدیریت دانش پایان…

  • پاورپوینت درس طراحی الگوریتمها با شبه کدهای سی پلاس پلاس

    پاورپوینت درس طراحی الگوریتمها با شبه کدهای سی پلاس پلاس پاورپوینت طراحی الگوریتم ها پاورپوینت درس طراحی الگوریتم جزوه پاورپوینت طراحی الگوریتم دانلود پاورپوینت طراحی الگوریتم پاورپوینت شبه کد های C++ پاورپوینت طراحی الگوریتم ها با شبه کد های C++…

  • مقاله رشته حقوق با عنوان امضاء الکترونیکی و قوانین حاکم بر آن

    مقاله رشته حقوق با عنوان امضاء الکترونیکی و قوانین حاکم بر آن رمز نگاری امضا الکترونیکی تجارت الکترونیکی دانلود مقاله رشته حقوق با عنوان امضاء الکترونیکی و قوانین حاکم بر آن خرید مقالات حقوقی سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا…

  • بررسی اسکان غیر رسمی در محله قلعه کامکار شهر قم و تحلیل وضع موجود

    بررسی اسکان غیر رسمی در محله قلعه کامکار شهر قم و تحلیل وضع موجود کلمات کلیدی : سکونتگاه های غیررسمی پایان نامه اسکان غیر رسمی پایان نامه سکونتگاه های غیررسمی ویژگی های سکونتگاه های غیررسمی تاريخچه شكل گيري محله قلعه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدل های ارزیابی عملکرد کارکنان 110 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدل های ارزیابی عملکرد کارکنان 110 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری ارزیابی عملکرد پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد مبانی نظری ارزیابی عملکرد کارکنان پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد کارکنان مبانی نظری مدل های ارزیابی عملکرد کارکنان…

  • رفتار سازمانی

    رفتار سازمانی رفتار سازمانی غنی سازی شغلی بهبود کارایی سازمان‌ها مدل های رفتار سازمانی عناصر رفتار سازمانی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه فایل خرید مقاله و…

  • پایان نامه تاثیر مدیریت دانش بر کارآفرینی

    پایان نامه تاثیر مدیریت دانش بر کارآفرینی کلمات کلیدی : پایان نامه مدیریت دانش دانلود پایان نامه مدیریت دانش پایان نامه مدیریت دانش doc پایان نامه مدیریت دانش و کارآفرینی پایان نامه درباره مدیریت دانش رساله دکتری مدیریت دانش تاثیر…

  • پاورپوینت مالیات بر درآمد درحسابداری مالی( ویژه ارائه کلاسی درس تئوری حسابداری)

    پاورپوینت مالیات بر درآمد درحسابداری مالی( ویژه ارائه کلاسی درس تئوری حسابداری) دانلود پاورپوینت مالیات بر درآمد درحسابداری مالی پاورپوینت مالیات بر درآمد درحسابداری مالی پاورپوینت مالیات بر درآمد تعریف مالیات مفاهیم مربوط به مالیات اشخاص مشمول مالیات انواع مالیات…

  • نقش احیای اراضی شیبدار در حفظ محیط زیست و توانمند سازی اقتصادی خانواده های روستایی استان گلستان

    نقش احیای اراضی شیبدار در حفظ محیط زیست و توانمند سازی اقتصادی خانواده های روستایی استان گلستان حفظ محیط زیست احیای اراضی شیبدار نقش احیای اراضی در توانمند سازی اقتصادی خانواده های روستایی نقش احیای اراضی شیبدار در حفظ محیط…

  • دانلود تحقیق توانمندسازی و نظریه های مرتبط با آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق توانمندسازی و نظریه های مرتبط با آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی توانمندسازی و نظریه های مرتبط با آن با فرمت docx در قالب 27 صفحه ورد بصورت کامل و جامع…

  • بررسی اثر نانو ذرات خاک‌ رس بر خواص پلی اتیلن اتصال عرضی شده

    بررسی اثر نانو ذرات خاک‌ رس بر خواص پلی اتیلن اتصال عرضی شده کلمات کلیدی : بررسی اثر نانو ذرات خاک‌ رس بر خواص پلی اتیلن اتصال عرضی شده رفتن به سایت اصلی بررسی اثر نانو ذرات خاک‌ رس بر…

  • رضایتمندی و سنجش آن در مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر بهبود CRM

    رضایتمندی و سنجش آن در مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر بهبود CRM مدیریت ارتباط با مشتری بهبود مدیریت ارتباط با مشتری پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری رضایتمندی در مدیریت ارتباط با مشتری سنجش رضایتمندی در مدیریت ارتباط…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رابطه عزت نفس و پیشرفت تحصیلی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق رابطه عزت نفس و پیشرفت تحصیلی مبانی نظری عزت نفس پیشینه تحقیق عزت نفس دانلود مبانی نظری عزت نفس مبانی نظری رابطه عزت نفس و پیشرفت تحصیلی مبانی نظری پیشرفت تحصیلی پیشینه تحقیق پیشرفت تحصیلی…

  • پاورپوینت خاکبرداری و گودبرداری

    پاورپوینت خاکبرداری و گودبرداری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت خاکبرداری و گودبرداری جهت رشته ی عمران در قالب 25 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       گودبرداری ها به…

  • پرسشنامه شناسایی رابطه بین مدیریت برنامه ها و اثربخشی برنامه های صدا و سیما

    پرسشنامه شناسایی رابطه بین مدیریت برنامه ها و اثربخشی برنامه های صدا و سیما پرسشنامه اثربخشی پرسشنامه اثربخشی سازمانی پرسشنامه استاندارد اثربخشی پرسشنامه استاندارد اثربخشی سازمانی پرسشنامه اثربخشی برنامه های آموزشی پرسشنامه بررسی اثربخشی پرسشنامه اثربخشی سیستم نمونه پرسشنامه اثربخشی…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش بهزیستی روانی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش بهزیستی روانی فصل دوم پایان نامه بهزیستی روانی مبانی نظری بهزیستی روانی پیشینه تحقیق بهزیستی روانی پیشینه داخلی بهزیستی روانی پیشینه خارجی بهزیستی روانی پیشینه پژوهش بهزیستی روانی پیشینه نظری بهزیستی روانی ادبیات نظری بهزیستی…

  • پاورپوینت نگرش هایی در مورد انگیزش

    پاورپوینت نگرش هایی در مورد انگیزش پاورپوینت انگیزشی پاورپوینت انگیزش و هیجان پاورپوینت انگیزش در کار پاورپوینت انگیزش در سازمان پاورپوینت انگیزشی تحصیلی دانلود پاورپوینت نگرش درمورد انگیزش دانلود پاورپوینت انگیزش دانلود پاورپوینت انگیزش چیست رفتن به سايت اصلي دانلود…