بازاریابی و نقش بازاریابی در بانکداری نوین

بازاریابی و نقش بازاریابی در بانکداری نوین

بازاریابی
بانکداری نوین
نقش بازاریابی در بانکداری نوین
بازاریابی و نقش بازاریابی در بانکداری نوین
بازاریابی اینترنتی در صنعت بانکداری
بانكداری الكترونیكی در ایران
‏دانلود پایان نامه مدیریت
‏دانلود پایان نامه رشته مدیریت

رفتن به سایت اصلی

‏دانلود پایان نامه رشته مدیریت

بازاریابی و نقش بازاریابی در بانکداری نوین

 

چکیده:

با ظهور و رشد اینترنت و به كارگیری آن در فعالیت های روزمره ،كاربرد اینترنت به سازمانها و شركت های تجاری نیز ‏‏گسترش یافت و سازمانها آن را در كسب و كار خود به منظور كسب مزیت رقابتی و برتری رقابتی نسبت به رقبا و كسب سهم ‏‏بازار زیاد و ارتقا بهره وری به كار گرفتند و موجب به وجود آمدن كسب و كار اینترنتی شد و بر جنبه های مختلف كسب و ‏‏كار تاثیراتی گذاشته است و بازاریابی به عنوانی یكی از زمینه های مهم كسب و كار از این مورد بی تاثیر نمانده است و ‏‏تغییراتی در جنبه های مختلف بازاریابی ایجاد كرده است.متن حاضر سعی در ارائه تغییراتی دارد كه در اثر به كارگیری ‏‏اینترنت،در بازاریابی سنتی به وجود آمده است و مفاهیم بازار و بازاریابی،نقش ‏CRM‏ در بازاریابی ،بازاریابی اینترنتی و ‏تاثیراتی را كه ‏اینترنت بر اهداف و وظایف بازاریابی و آمیخته بازاریابی داشته است و در نهایت نقش بازاریابی درفضای ‏بانکهای ایران ‏بررسی می شود‎‏.‏

 

 

 

کلمات کلیدی:

بازاریابی

بانکداری نوین

نقش بازاریابی در بانکداری نوین

 

 

 

مقدمه‎‏: ‏

امروزه پدیده اینترنت و جهانی شدن به عنوان لازم و ملزوم یكدیگر مطرح شده اند، به گونه ای كه اندیشمندان این دو را از ‏‏یكدیگر قابل تفكیك نمی دانند و معتقدند اینها تسهیل كننده یكدیگر هستند.دیگر اینترنت یك ابزار قابل چشم پوشی و برای ‏‏سرگرمی نیست،بلكه به یكی از لوازم ضروری زندگی انسان مدرن و رو به توسعه امروزی تبدیل شده است.اینترنت و بطور ‏‏كلی دنیای الكترونیك همه ابعاد زندگی و جوامع بشری را دستخوش تغییر كرده است(عزیزی،شهریار؛محمد جواد ‏‏قربانی،1386).بنابراین سازمانها به عنوان عضوی از جامعه كه نیازهای افراد آن را برآورده می سازد نیز از تاثیر اینترنت مصون ‏‏نمانده اند و در نتیجه بازارهای آنها نیز تغییر ماهیت داده و بازارهای جدیدی تحت عنوان بازارهای اینترنتی یا الكترونیكی ‏‏شكل گرفته اند و همان طور كه ماهیت و شكل بازارها تغییر كرده است،قابل پیش بینی است كه سایر موارد وابسته به آن نیز ‏‏تغییر كند‎.‎

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

‎‏ چکیده    ‏5‏

مقدمه‎‏:‏   5

 

فصل اول:بازاریابی‎ ‎،انواع آن و بازاریابی در بانک ‏    6

بازاریابی‎‏:‏    ‏6‏

بازاریابی سنتی‎‏:‏    ‏6‏

بازاریابی اینترنتی‎‏:‏    ‏7‏

آمیخته بازاریابی و تاثیر اینترنت‎‏:‏    ‏8‏

مهارت های الزامی بازاریابی اینترنتی‎‏:‏    ‏9‏

مهارت های جست و جو‎    ‏9‏

مهارت های برنامه ریزی‎    ‏9‏

مهارت های تعیین بودجه‎    ‏9‏

مهارت های مدیریت پروژه‎    ‏10‏

مهارت های کپی رایتینگ و تولید محتوا‎    ‏10‏

مهارت های تحلیلی‎    ‏10‏

مهارت های ارتباطی‎    ‏10‏

مهارت های فنی بازاریابی اینترنتی‎    ‏11‏

مهم ترین مهارت: مثل مشتری فکر کنید‎    ‏11‏

مدل ارتباط بازاریابی سنتی و اینترنتی‎‏:‏    ‏11‏

مدل هفت آی‎‏:‏    ‏12‏

مزایای بازاریابی اینترنتی‎    ‏12‏

‎● ‎مدل های تجاری و اشکال مختلف آن‎    ‏14‏

‎● ‎مزایا‎    ‏14‏

‎● ‎محدودیت ها‎    ‏15‏

‎● ‎اقدامات امنیتی‎    ‏15‏

‎● ‎تاثیرات بر صنایع مختلف‎    ‏16‏

‎● ‎اقدامات اخیر‎    ‏16‏

نقش‎ CRM ‎در بازاریابی    ‏17‏

مقدمه‎:‎    ‏17‏

نیروی کالای تازه وارد ها    ‏18‏

مولفه های تشکیل دهنده مدیریت ارتباط با مشتریان‎:‎    ‏18‏

CRMبه عنوان پارادایم جدید در بازاریابی‎:‎    ‏19‏

مدیریت ارتباطات با مشتریان چیست‎ :‎    ‏19‏

جدول 1-تفاوت بازاریابی سنتی و‎ CRM    ‏20‏

تعاریف ارائه شده در خصوص ‏CRM:‎    ‏20‏

دلایل شکل گیری‎ CRM:‎    ‏21‏

اهداف‎ CRM:‎    ‏22‏

پیش نیاز های‎ CRM:‎    ‏22‏

مزایای‎ CRM:‎    ‏23‏

وظایف مدیریت ارتباط با مشتریان‎:‎    ‏23‏

‎1-‎شناسائی مشتری‎:‎    ‏23‏

‎2-‎تفکیک مشتریان از یکدیگر‎:‎    ‏23‏

‎3-‎تعامل با مشتری‎:‎    ‏24‏

‎4-‎شخصی سازی‎:‎    ‏24‏

تاثیر‎ IT ‎بر وظایف‎ CRM:‎    ‏24‏

ارائه مدل مفهومی‎ CRM:‎    ‏25‏

نرم افزار های‎ CRM :‎    ‏26‏

مزایای مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی‎:‎    ‏27‏

مدیریت ارتباط با مشتری تحلیلی‎:‎    ‏27‏

ویژگی های سیستم مدیریت ارتباط با مشتری تحلیلی‎:‎    ‏27‏

مدیریت ارتباط با مشتری مشارکتی‎:‎    ‏28‏

عوامل درونی که در طراحی و اجرای‎ CRM ‎تاثیر می گذارند‎  :‎    ‏28‏

ائتلاف چند کاناله    ‏29‏

عوامل چند کاناله شامل‎ :‎    ‏30‏

نیروی انسانی و مدیریت    ‏30‏

فن آوری    ‏31‏

عوامل خارجی موثر در موفقیت‎ CRM    ‏31‏

انتظارات ارتباط    ‏32‏

ادراک ارتباط    ‏32‏

نتیجه گیری‎:‎    ‏32‏

بازاریابی در بانک ‏    ‏33‏

بانکداری ایرانی و بانکداری بین‌المللی ‏    ‏35‏

 

فصل دوم:اهمیت بازاریابی اینترنتی در صنعت بانکداری    ‏42‏

در بازاریابی چهار عامل اصلی ذیل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشند‎:‎    ‏43‏

 

فصل سوم:عوامل تاثیر گذار در حفظ و جذب مشتریان یک بانک ‏    ‏46‏

مقدمه    ‏47‏

اهم سوالات تحقیق    ‏47‏

روش تحقیق ‏    ‏48‏

چارچوب نظری تحقیق    ‏49‏

محور دوم- احیای مشتریان از دست رفته    ‏49‏

جدول شماره 1- میانگین رتبه مهمترین عوامل مؤثر در وفادارسازی مشتریان بانک    ‏50‏

جدول شماره 2- میانگین رتبه مهمترین عوامل در از دست دادن مشتریان    ‏51‏

جدول شماره 3- میانگین رتبه مهمترین عوامل در انتخاب یک بانک توسط مشتریان و جذب مشتری ‏جدید    ‏52‏

اهم نتایج    ‏53‏

اهم پیشنهادات    ‏55‏

 

فصل چهارم:بازاریابی عصبی و نقش آن در بانکداری نوین    ‏56‏

ویژگی های نورومارکتینگ‎:‎    ‏57‏

مدیریت برند و مغز انسان (نوروبرندینگ)‏    ‏59‏

وفاداری به یک نام تجاری‎    ‏60‏

نورومارکتینگ و بانکداری‎:‎    ‏61‏

فصل پنجم:نقش بازاریابی درفضای پیچیده رقابتی بانکهای ایران ‏    ‏62‏

بازاریابی یا لزوم نگرش نو درشبکه بانکی    ‏64‏

 

فصل ششم:روش های نوین مشتری مداری و بازاریابی علمی در بانکداری ایران ‏    ‏70‏

بعضی قواعد و اصول کلی که بانک ها ملزم به رعایت آن هستند عبارتند از‎:‎    ‏72‏

 

فصل هفتم:بازاریابی خدمات بانكداری الكترونیكی در ایران    ‏73‏

بازاریابی خدمات بانكداری الكترونیكی در ایران    ‏74‏

شکل(4)‏    ‏75‏

تجزیه و تحلیل ‏SWOT‏ 7  :‏    ‏75‏

خدمات الكترونیكی(از جمله خدمات بانكداری الكترونیكی)‏    ‏76‏

راهكارها:‏    ‏76‏

چالش ها:          ‏    ‏78‏

نتیجه‎‎گیری : ‏    ‏79‏

فهرست منابع و مآخذ:‏    ‏80‏

منابع فارسی:‏    ‏80‏

منابع لاتین:‏    ‏81‏

 

  • پاورپوینت آموزش تدریس درس دوم زبان انگلیسی هشتم

    پاورپوینت آموزش تدریس درس دوم زبان انگلیسی هشتم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس درس دوم زبان انگلیسی هشتم به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول در قالب 27 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع…

  • پرسشنامه استاندارد هوش اجتماعی سیلورا، مارتین یوسین و داهل (2001)

    پرسشنامه استاندارد هوش اجتماعی سیلورا، مارتین یوسین و داهل (2001) کلمات کلیدی : آزمون هوش اجتماعی پرسشنامه هوش اجتماعی دانلود پرسشنامه هوش اجتماعی پرسشنامه هوش اجتماعی سیلورا پرسشنامه استاندارد هوش اجتماعی پرسشنامه هوش اجتماعی 21 سوالی پرسشنامه هوش اجتماعی سیلورا…

  • دانلود مقاله رشته حقوق با عنوان سرقفلی

    دانلود مقاله رشته حقوق با عنوان سرقفلی دانلود مقالات رشته حقوق دانلود مقالات حقوق دانلود مقالات حقوقی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل فروشگاه فایل اجاره حق سرقفلی حق كسب پیشه و تجارت رفتن به…

  • عوامل موثر بر درک عدالت در سازمان و نتایج حاصل از آن

    عوامل موثر بر درک عدالت در سازمان و نتایج حاصل از آن ابعاد عدالت سازمانی پایان نامه عدالت سازمانی پایان نامه در مورد عدالت سازمانی نظریه های مربوط به عدالت سازمانی عوامل موثر بر عدالت سازمانی بررسی عوامل موثر بر…

  • پرسشنامه ارزیابی آمادگی سازمان برای پیاده سازی ERP

    پرسشنامه ارزیابی آمادگی سازمان برای پیاده سازی ERP پرسشنامه erp پرسشنامه ارزیابی پیاده سازی erp پرسشنامه ارزیابی آمادگی سازمان برای پیاده سازی ERP پرسشنامه ارزیابی پیاده سازی erp در سازمان های دولتی پرسشنامه برنامه ریزی منابع سازمانی پرسشنامه عوامل حیاتی…

  • دانلود پاورپوینت اصول روابط موفق

    دانلود پاورپوینت اصول روابط موفق پاورپوینت اصول روابط موفق پاورپوینت روابط موفق همسران پاورپوینت روابط زناشويی موفق پاورپوینت روابط همسرداری موفق رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اصول روابط موفق جهت رشته روانشناسی در قالب 16 اسلاید و با فرمت…

  • دانلود تحقیق اضافه بار اطلاعاتی وب با فرمت ورد

    دانلود تحقیق اضافه بار اطلاعاتی وب با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی اضافه بار اطلاعاتی وب با فرمت docx در قالب 61 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد…

  • دانلود تحقیق رویکردهای نظری درباره سواد رسانه ای با فرمت ورد

    دانلود تحقیق رویکردهای نظری درباره سواد رسانه ای با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی رویکردهای نظری درباره سواد رسانه ای با فرمت docx در قالب 23 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با…

  • سنجش تاثیر عوامل موثر در ارزش ویژه برند سبز محصولات الکترونیکی در میان مصرف کنندگان

    سنجش تاثیر عوامل موثر در ارزش ویژه برند سبز محصولات الکترونیکی در میان مصرف کنندگان کیفیت درک شده برند ارزش درک شده برند سبز پایان نامه ارزش ویژه برند سبز ابعاد ارزش ویژه برند سبز عوامل موثر در ارزش ویژه…

  • جایگاه نظم عمومی در نکاح در حقوق ایران

    جایگاه نظم عمومی در نکاح در حقوق ایران جایگاه نظم عمومی در نکاح تحقیق در مورد نظم عمومی مقاله در مورد نظم عمومی مفهوم نظم عمومی در حقوق مفهوم نظم عمومی در حقوق بین الملل خصوصی نظم عمومی چیست نظم…

  • کتاب اندیکاتورهای رایج (1)

    کتاب اندیکاتورهای رایج (1) رفتن به سايت اصلي همه ما بارها و بارها از اصطلاح اسیلاتور و اندیکاتور استفاده کردیم حتی گاها به اشتباه آن ها رو مترادف فرض و به جای یک دیگر به کار برده ایم. همین اشتباه…

  • طراحی شتاب دهنده حلقوی برای پروتون تراپی

    طراحی شتاب دهنده حلقوی برای پروتون تراپی طراحی سیکلوترون پروتون تراپی میدان الکتریکی رادیوتراپی شتاب دهنده حلقوی طراحی شتاب دهنده حلقوی طراحی سیکلوترون برای پروتون تراپی طراحی شتاب دهنده حلقوی برای پروتون تراپی دانلود پایان نامه شیمی دانلود پایان نامه…

  • پاورپوینت برچسب گذاری تغذیه ای مواد غذایی

    پاورپوینت برچسب گذاری تغذیه ای مواد غذایی پاورپوینت برچسب گذاری تغذیه ای مواد غذایی ادعاهای تغذیه ای ادعاهای مربوط به کالری ادعاهای مربوط به قند ادعاهای مربوط به نمک ادعاهای مربوط به فیبر غذایی ادعاها در مورد چربی ادعاها در…

  • پاورپوینت تجاری سازی تحقیقات دانشگاهی

    پاورپوینت تجاری سازی تحقیقات دانشگاهی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تجاری سازی تحقیقات دانشگاهی جهت رشته اقتصاد در قالب 73 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       رشد چشمگیر فعالیت…

  • پروژه و پایان نامه مهندسی کامپیوتر و آی تی با عنوان ارائه مدلی جهت تخمین ارزش اطلاعات با استفاده از روشهای داده‌كاوی

    پروژه و پایان نامه مهندسی کامپیوتر و آی تی با عنوان ارائه مدلی جهت تخمین ارزش اطلاعات با استفاده از روشهای داده‌كاوی روشهای داده‌كاوی تخمین ارزش اطلاعات کشف دانش و داده کاوی دانلود پروژه و پایان نامه مهندسی کامپیوتر و…

  • پاورپوینت شرح راه های کسب درآمد بانک ها

    پاورپوینت شرح راه های کسب درآمد بانک ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت شرح راه های کسب درآمد بانک ها جهت رشته اقتصاد در قالب 55 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • پاورپوينت معادلات دیفرانسیل معمولی

    پاورپوينت معادلات دیفرانسیل معمولی پاورپوينت معادلات پاورپوينت معادلات دیفرانسیل معمولی پاورپوينت در درمورد معادلات دیفرانسیل معمولی دانلود پاورپوينت معادلات دیفرانسیل معمولی دانلود پاورپوينت در مورد معادلات دیفرانسیل معمولی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت معادلات دیفرانسیل معمولی جهت رشته ریاضی…

  • دانلود تحقیق عملکرد برند و ارزش آن ها با فرمت ورد

    دانلود تحقیق عملکرد برند و ارزش آن ها با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی عملکرد برند و ارزش آن ها با فرمت docx در قالب 38 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات مبانی نظری تبلیغات دانلود مبانی نظری تبلیغات پیشینه تحقیق تبلیغات ادبیات نظری تبلیغات فصل دوم پایان نامه تبلیغات مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات ادبیات و مبانی نظری تبلیغات رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بودجه ریزی عملیاتی در آموزش عالی 80 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق بودجه ریزی عملیاتی در آموزش عالی 80 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری بودجه ریزی عملیاتی در آموزش عالی دانلود مبانی نظری بودجه ریزی عملیاتی در آموزش عالی پیشینه تحقیق بودجه ریزی عملیاتی در آموزش…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق الگوی مطلوب ارزیابی عملکرد

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق الگوی مطلوب ارزیابی عملکرد مبانی نظری الگوی مطلوب ارزیابی عملکرد دانلود مبانی نظری الگوی مطلوب ارزیابی عملکرد دانلود پیشینه تحقیق الگوی مطلوب ارزیابی عملکرد پیشینه تحقیق الگوی مطلوب ارزیابی عملکرد ادبیات نظری الگوی مطلوب ارزیابی…

  • پاورپوینت آموزشی پرومته

    پاورپوینت آموزشی پرومته رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی پرومته جهت رشته مدیریت در قالب 28 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       يكي از وظايف اصلي مديران و…

  • پاورپوینت مواد و مصالح ساختمانی - پلاستیک ها

    پاورپوینت مواد و مصالح ساختمانی - پلاستیک ها رفتن به سايت اصلي در این پروژه پاورپوینت مواد و مصالح ساختمانی - پلاستیک ها در 30 اسلاید به طور کامل و جامع همراه با شکل و تصاویر طبق موارد زیر بیان شده است: 1- …

  • پاورپوینت نظريه بازتابي در روان شناسی

    پاورپوینت نظريه بازتابي در روان شناسی کلمات کلیدی : دانلود رایگان پاورپوینت نظريه بازتابي در روان شناسی نظريه بازتابي در روان شناسی تحقیق نظريه بازتابي در روان شناسی پاورپوینت نظريه بازتابي در روان شناسی مقاله نظريه بازتابي در روان شناسی…

  • پاورپوینت تعیین ساختار سه بعدی پروتئین بر اساس توالی اسیدهای آمینه

    پاورپوینت تعیین ساختار سه بعدی پروتئین بر اساس توالی اسیدهای آمینه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تعیین ساختار سه بعدی پروتئین بر اساس توالی اسیدهای آمینه جهت رشته علوم آزمایشگاهی در قالب 17 اسلايد و با فرمت ppt به…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه انعطاف پذیری کنشی

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه انعطاف پذیری کنشی فصل دوم پایان نامه انعطاف پذیری کنشی مبانی نظری انعطاف پذیری کنشی پیشینه تحقیق انعطاف پذیری کنشی پیشینه داخلی انعطاف پذیری کنشی پیشینه خارجی انعطاف پذیری کنشی پیشینه پژوهش انعطاف…

  • پاورپوینت معماری مسجد پایتخت ایتالیا

    پاورپوینت معماری مسجد پایتخت ایتالیا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری مسجد پایتخت ایتالیا جهت رشته ی معماری در قالب 12 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       مسجد…

  • پاورپوینت شیوه زندگی سالم دوران سالمندی

    پاورپوینت شیوه زندگی سالم دوران سالمندی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت شیوه زندگی سالم دوران سالمندی جهت رشته ی پزشکی در قالب 18 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • اکسل تجزیه و تحلیل متغیرهای مالی و حسابداری شرکت فولاد خوزستان به همراه فایل ورد

    اکسل تجزیه و تحلیل متغیرهای مالی و حسابداری شرکت فولاد خوزستان به همراه فایل ورد اکسل تجزیه و تحلیل متغیرهای مالی و حسابداری شرکت فولاد خوزستان به همراه فایل ورد تحلیل عمودی تحلیل افقی بازده قیمت روزانه شاخص بازار و…

  • نقش گروه های فشار اسرائیل محور در سیاست گذاری خارجی در آمریكا

    نقش گروه های فشار اسرائیل محور در سیاست گذاری خارجی در آمریكا کلمات کلیدی : پایان نامه اسرائیل قدرت اسرائيل در آمريكا سیاست گذاری خارجی در آمریكا روابط ايالات متحده آمريكا و اسرائيل  جایگاه اسرائیل در سیاست گذاری خارجی در…

  • پاورپوینت بررسی خلاصه فصل سوم کتاب حقوق اساسی با موضوع دولت

    پاورپوینت بررسی خلاصه فصل سوم کتاب حقوق اساسی با موضوع دولت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی خلاصه فصل سوم کتاب حقوق اساسی با موضوع دولت جهت رشته حقوق در قالب 37 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری نقدشوندگی سهام

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری نقدشوندگی سهام کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه نقدشوندگی سهام مبانی نظری نقدشوندگی سهام پیشینه تحقیق نقدشوندگی سهام پیشینه داخلی نقدشوندگی سهام پیشینه خارجی نقدشوندگی سهام پیشینه پژوهش نقدشوندگی سهام پیشینه نظری…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اثربخشی سرمایه اجتماعی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اثربخشی سرمایه اجتماعی مبانی نظری اثربخشی سرمایه اجتماعی دانلود مبانی نظری اثربخشی سرمایه اجتماعی پیشینه تحقیق اثربخشی سرمایه اجتماعی ادبیات نظری اثربخشی سرمایه اجتماعی فصل دوم پایان نامه اثربخشی سرمایه اجتماعی مبانی نظری و پیشینه…

  • ​​​​​​​فصل دوم پایان نامه و پیشینه تحقیق در مورد خلاقیت و نوآوری

    ​​​​​​​فصل دوم پایان نامه و پیشینه تحقیق در مورد خلاقیت و نوآوری کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه خلاقیت و نوآوری مبانی نظری خلاقیت و نوآوری پیشینه تحقیق خلاقیت و نوآوری پیشینه داخلی خلاقیت و نوآوری پیشینه خارجی خلاقیت…

  • مبانی نظری بررسی تاثیر قدرت های منطقه بر بحران و تحولات سوریه

    مبانی نظری بررسی تاثیر قدرت های منطقه بر بحران و تحولات سوریه کلمات کلیدی : مبانی نظری بحران سوریه مبانی نظری در مورد سوریه نقش قطر در بحران سوریه نقش ترکیه در بحران سوریه نقش ایران در بحران سوریه نقش…