ارزیابی رابطه رضایت شغلی کارمندان با رضایت مشتریان

ارزیابی رابطه رضایت شغلی کارمندان با رضایت مشتریان

رضایت مشتری
رضایت شغلی کارکنان
عوامل موثر بر رضایت مشتری
عوامل موثر بر رضایت شغلی
رابطه رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری
عوامل موثر بر رضایت شغلی کارکنان
پایان نامه رضایت شغلی کارکنان
پایان نامه عوامل موثر بر رضایت شغلی کارکنان
پایان نامه رابطه رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری

رفتن به سایت اصلی

وقتی شرکتها به دنبال یافتن راههای بهبود در ارائه خدمات به مشتری می افتند، معمولا سعی می کنند امکانات بیشتری در اختیار مشتری قراردهند و نیازهای آنان را سریعا برطرف سازند. اما سازمانهای هوشمند و آینده نگر قبل از هر اقدامی در نحوه رفتار و ارتباط با کارکنان تجدید نظر می کنند و در گام اول آنا را راضی نگه می دارند. مطالعات نشان می دهد رضایت کارکنان یعنی رضایت مشتری. تحقیقات ثابت می کند کارکنان خرسند تعهد بیشتری نسبت به سازمان و مشتریان احساس می کنند. کارکنانی که از کارشان راضی اند به احتمال زیاد برای کارفرما موفقیت به ارمغان می آورند. آنان برای رسیدن به موفقیت تلاش و جدیت بیشتری به خرج می دهند و سعی می کنند سطح کیفیت خدمت رسانی به مشتری را ارتقا دهند(ماهنامه انصار،1391،ص2).

 

 

در این پایان نامه رابطه میان رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان در شرکت های بیمه مورد بررسی قرار می گیرد.و به این سوال چه رابطه ای میان رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری وجود دارد؟ پاسخ خواهیم داد.

 

پژوهش حاضر از حيث هدف، پژوهشي كاربردي و از حيث نحوه گردآوري داده ها، پژوهشي توصيفي است. جامعه آماری ، شرکت های بیمه شهرستان رشت می باشد، از این رو پرسشنامه ای شامل 27 سوال تهیه و بین مشتریان شرکت های بیمه شهرستان رشت توزیع گردید در آخر تجزیه و تحلیل روی 384 پرسشنامه جمع آوری شده از مشتریان و 147 پرسشنامه جمع آوری شده از کارکنان انجام گرفت. جهت تجزيه و تحليل، از نرم افزارهای SPSS وLISREL استفاده شده است. نتایج حاصل از تحقیق نشان دادکه تعارض و ابهام نقش بر رضایت شغلی کارکنان تاثیرگذار است، رضایت شغلی بر تعهد درک شده کارکنان اثرگذار است و تعهد درک شده کارکنان نیز بر رضایت مشتریان اثرگذار است.

 

 

 

فهرست مطالب
فصل اول
1-1)  مقدمه    1
1-2) بیان مساله    2
1-3) ضرورت و اهمیت تحقیق    4
1-4) اهداف تحقیق    5
1-5) سوالات تحقیق    6
1-6)  چهارچوب نظری تحقیق    7
1-7) فرضیه های تحقیق    7
1-8-1)تعاریف نظری متغیرها    8
1-8-2) تعاریف عملیاتی متغیرها    8
1-9) قلمروتحقیق    10

 

 

فصل دوم
2-1) رضایت مشتری    14
2-1-1) تعاريف رضايت مشتري    16
2-1-2) رضايت كاركردي و رضايت رواني    19
2-1-3) مزاياي رضايت مشتري    20
2-1-4) ارتباط رضايت و وفاداري مشتری    22
2-2)اهمیت رضایت مشتری    24
2-3) اندازه گیری رضایت مشتری    25
2-4) روش های اندازه گیری رضایت مشتری    29
2-4-1) شاخص های رضایت مشتری در سطح بین المللی    29
2-4-1-1) مدل شاخص رضایت مشتری در آمریکا    30
2-4-1-2)مدل شاخص رضایت مشتری در اروپا    31
2-4-1-3)شاخص ملی رضایت مشتری سوئیس    32
2-4-1-4)مدل شاخص ملی رضایت مشتری در مالزی    33
2-4-1-5)مدل شاخص رضایت مشتری در هنگ کنگ    34
2-5) هداف و مزایای تدوین شاخص رضایت مشتری    35
2-2) تعهد درک شده کارکنان    38
2-2-1) تعاریف تعهد    41
2-2-2) ابعاد تعهد سازمانی    41
2-2-3) عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی    43
2-3) رضایت شغلی    46
2-3-1) مفهوم رضایت از شغل    47
2-3-2) تعاریف رضایت شغلی    48
2-3-3) رضایت و انگیزش    49
2-3-4) اثرات رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان    50
2-3-5) رابطه مدیر با کارمند    52
2-3-6) امنیت شغلی    53
2-3-7)  فرآیند ارزیابی عملکرد    54
2-3-8) رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری    54
2-4) عوامل تعیین کننده رضایت شغلی    54
2-4-2) یکسانی حقوق و مزایا    55
2-4-3) شرایط مناسب کاری    55
2-4-4) همکاران مساعد    56
2-4-5) تناسب شغل بافرد    56
2-4-1)تعریف واژه تعارض    58
2-4-1-1) تعارض نقش    58
2-4-2) سیرتکاملی اندیشه تعارض    59
2-4-2-1) دیدگاه سنتی    59
2-4-2-2) دیدگاه روابط انسانی تعارض    60
2-4-2-2) دیدگاه تعامل    60
4-2-3) تعارض: سازنده یا ویرانگر    61
4-2-4) فرایند تعارض    61
2-5) ابهام نقش    69
2-6-1) پژوهش های داخلی    72
2-6-2)) پژوهشهای خارجی    73

 

 

فصل سوم
3-1) مقدمه    75
3-2) فرایند اجرای تحقیق    76
3-3) روش تحقیق    76
3-4-1) جامعه آماری و روش نمونه گیری    77
3-4-2)  حجم نمونه    77
3-5) ابزار گردآوری داده ها    78
3-6) روایی و پایایی پرسشنامه    80
3-7) روش تجزیه و تحلیل داده ها    82

 

 

فصل چهارم
4-1) مقدمه    90
4-2) آمارتوصیفی    90
4-2-1) تحلیل جمعیت شناختی نمونه    90
4-2-1-1) جنسیت مشتری    91
4-2-1-2) سطح تحصیلات مشتری    92
4-2-1-3) وضعیت تاهل مشتری    93
4-2-1-4) سن مشتری    94
4-2-2-1) جنسیت    95
4-2-3) توصیف متغیرهای اصلی تحقیق    99
4-2-3-1) ابهام نقش    99
4-2-3-2) تعارض نقش    100
4-2-3-3) رضایت شغلی    101
4-2-3-4) تعهدکارکنان    102
4-2-3-5) رضایت مشتری    103
4-4) آزمون فرضیه های تحقیق    104
4-4-1) آزمون مدل تحقیق    104
4-3-2) شاخص های برازش مدل    106

 

 

فصل پنجم
5-1) مقدمه    110
5-2-1) نتایج آمار توصیفی    110
5-2-2) بحث و نتایج آمار استنباطی    111
5-3) پیشنهادات کاربردی بر مبنای یافته های تحقیق    112
5-4) پیشنهادات برای تحقیقات آتی    116
5-6) محدودیت هاي تحقیق    116

 

 

پیوست ها
پیوست 1:سوالات پرسشنامه    127
پیوست 2: خروجی نرم افزار spss    134
پیوست3: خروجی نرم افزار lisrel    149

 

 

فهرست اشکال
شکل 2-1)  شش حالت ارتباط ميان رضايت و وفاداري    23
شکل2-2)چرخه رضایت    27


فهرست جداول
جدول2-1)مناطق مختلف نمودار چهار بخشی    28
جدول2-2) تکنیک های مدیریت تعارض.    65
جدول 3-1) صفات طیف پاسخی پرسشنامه محیطی    79
جدول 3-2)ترکیب سوالات پرسشنامه    79
جدول4-1) جدول فراوانی جنسیت    91
جدول4-2) جدول فراوانی سطح تحصیلات    92
جدول4-3) جدول فراوانی وضعیت تاهل    93
جدول4-4) جدول فراوانی سن    94
جدول 4-5) جدول فراوانی جنسیت کارکنان    95
جدول 4-6) جدول فراوانی سطح تحصیلات کارکنان    96
جدول 4-7) جدول فراوانی وضعیت تاهل کارکنان    97
جدول 4-8) جدول فراوانی سن کارکنان    98
جدول4-9) توصیف متغیرابهام نقش    99
جدول4-10) توصیف متغیرتعارض نقش    100
جدول4-11) توصیف متغیر رضایت شغلی    101
جدول4-12) توصیف متغیرتعهد کارکنان    102
جدول4-13) توصیف متغیررضایت مشتری    103
جدول4-14) شاخص های برازش مدل    107
جدول 4-15) نتایج آزمون فرضیه های تحقیق    107

فهرست نمودارها
نمودار1): مدل تحقیق بر اساس مدل ویلاریس و کولهو( 2001 ) و مدل  فوئن و چوی ( 2012)    7
نمودار2-1) تعریف مفهوم رضایت مشتری .    19
نمودار2-2) ارتباط بین کیفیت محصول/خدمات و رضایت مشتری و سودمندی شرکت    25
شکل2-2)چرخه رضایت    27
نمودار 2-3)مدل شاخص رضایت مشتری آمریکا    31
نمودار 2-4) مدل شاخص رضایت مشتری در اروپا    31
نمودار 2-5) بخشی از مدل شاخص رضایت مشتری در سوئیس    33
نمودار 2-6) مدل شاخص رضایت مشتری در مالزی    34
نمودار 2-7) مدل شاخص رضایت مشتری در هنگ کنگ.    35
نمودار 2 7) عوامل مؤثر بر تعهد    44
نمودار4-1) نمودار میله ای جنسیت مشتری    91
نمودار4-2) نمودار میله ای تحصیلات مشتری    92
نمودار4-3) نمودار میله ای وضعیت تاهل مشتری    93
نمودار4-4) نمودار میله ای سن مشتری    94
نمودار4-5) نمودار میله ای جنسیت کارکنان    95
نمودار 4-6) نمودار میله ای سطح تحصیلات کارکنان    96
نمودار4-7) نمودار میله ای وضعیت تاهل کارکنان    97
نمودار4-8) نمودار میله ای وضعیت سن کارکنان    98
نمودار4-9) نمودار هیستوگرام ابهام نقش    99
نمودار4-10) نمودار هیستوگرام تعارض نقش    100
نمودار4-11) نمودار هیستوگرام رضایت شغلی    101
نمودار4-12) نمودار هیستوگرام تعهددرک شده کارکنان    102
نمودار4-13) نمودار هیستوگرام رضایت مشتری    103
نمودار 4-15) مدل استاندارد تحقیق    105
نمودار 4-16) محاسبه آماره t    106

 
 

  • پاورپوینت قوانین معاملات بورس

    پاورپوینت قوانین معاملات بورس پاورپوینت آئین نامه معاملات بورس پاورپوینت دستورالعمل توقف معاملات بورس پاورپوینت آیین نامه معاملات عمده در بورس پاورپوینت معاملات آنلاین بورس رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت  قوانین معاملات بورس جهت رشته اقتصاد در قالب 45 اسلاید…

  • پاورپوینت ده فسیل عجیب دنیا

    پاورپوینت ده فسیل عجیب دنیا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ده فسیل عجیب دنیا جهت رشته زیست شناسی در قالب 13 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       فسیل حیوانات…

  • مولفه های اصلی اختلال گذر هراسی و بررسی مفهوم شیوع شناسی

    مولفه های اصلی اختلال گذر هراسی و بررسی مفهوم شیوع شناسی کلمات کلیدی : درمان اختلال گذر هراسی اختلال گذر هراسی چیست شیوع شناسی اختلال گذر هراسی طبقه بندی اختلال های اضطرابی پایان نامه اختلال گذر هراسی پیامد های عملکردی…

  • دانلود پاورپوینت معماری کاروانسراها

    دانلود پاورپوینت معماری کاروانسراها پاورپوینت درمورد معماری کاروان سرا پاورپوینت کاروانسرا و مهمان خانه پاورپوینت انواع کاروانسرا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری کاروانسراها جهت رشته معماری در 34 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و…

  • از هوش هیجانی تا موفقیت

    از هوش هیجانی تا موفقیت از هوش هیجانی تا موفقیت هوش هیجانی هوش اجتماعی هوش هیجانی چه رابطه ای با ضریب هوشی دارد رفتن به سایت اصلی اکثر مردم بر این باورند که اگر فردی ضریب هوشی بالا و عملکردی…

  • آثار شرط ضمان در عقود اذنی

    آثار شرط ضمان در عقود اذنی شرط ضمان عقود اذنی اثر شرط ضمان بررسی قاعده کل ما یضمن بصحیحه یضمن بفاسده در عقود اذنی شرط ضمان مبتنی بر قاعده علی الید شرط ضمان مبتنی بر قاعده علی الید در عقود…

  • پایان نامه بررسی ادبیات کودک در سوریه

    پایان نامه بررسی ادبیات کودک در سوریه کلمات کلیدی : پایان نامه ادبیات کودک بررسی تاریخی ادبیات کودک پایان نامه ارشد ادبیات کودک و نوجوان ادبیات کودک در ادبیات معاصر عربی سیر تاریخی ادبیات کودک در سوریه تحول در نویسندگی…

  • پاورپوینت تکنیک چیدمان فضا

    پاورپوینت تکنیک چیدمان فضا پاورپوینت نظریه چیدمان فضا پاورپوینت در مورد چیدمان فضا پاورپوینت تکنیک چیدمان فضا space syntax پاورپوینت تئوری چیدمان فضایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تکنیک چیدمان فضا جهت رشته معماری در قالب 32 اسلاید و…

  • پاورپوینت تربیت جنسی

    پاورپوینت تربیت جنسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تربیت جنسی جهت رشته ی روان شناسی در قالب 25 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       هویت جنسی یک حالت روان…

  • مدل مکانیابی و تخصیص برای ارائه دهندگان خدمات با قابلیت کاربرد در سازمان غیرانتفاعی بهداشت و درمان

    مدل مکانیابی و تخصیص برای ارائه دهندگان خدمات با قابلیت کاربرد در سازمان غیرانتفاعی بهداشت و درمان کلمات کلیدی : مقاله ترجمه شده رایگان رشته مهندسی صنایع مقاله ترجمه شده رشته مهندسی صنایع مقاله ترجمه شده رایگان رشته صنایع مقاله…

  • رابطه احساس خودکارآمدی با رضایت شغلی

    رابطه احساس خودکارآمدی با رضایت شغلی خودکارآمدی رضایت شغلی ابعاد رضایت شغلی ابعاد رضایت شغلی کارکنان مدل ها و نظریه های رضایت شغلی اهمیت خودکارآمدی اهمیت خودکارآمدی تحصیلی اهمیت و ضرورت خودکارآمدی مهمترین مقیاس های رضایت شغلی مبانی جامعه شناختی…

  • دانلود پاورپوینت احکام در سنین دبستان

    دانلود پاورپوینت احکام در سنین دبستان پاورپوینت احکام نماز پاورپوینت احکام نوجوانان پاورپوینت احکام تیمم دانلود پاورپوینت احکام نماز پاورپوینت احکام عمومی پاورپوینت احکام برای کودکان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت احکام در سنین دبستان جهت رشته علوم تربیتی…

  • بررسی ارتباط بین رضایت شغلی کارمندان و رضایت ارباب رجوع

    بررسی ارتباط بین رضایت شغلی کارمندان و رضایت ارباب رجوع رضایت شغلی رضایت مشتریان رضایت شغلی کارکنان بیمه رضایت مشتریان از شرکتهای بیمه رابطه رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان بررسی ارتباط بین رضایت شغلی کارمندان و رضایت ارباب رجوع…

  • پاورپوینت شناخت ویژگی های قلب

    پاورپوینت شناخت ویژگی های قلب دانلود پاورپوینت شناخت قلب پاورپوینت شناخت قلب و آشنایی با آن شناخت قلب رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت شناخت قلب جهت رشته پزشکی در قالب 6 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیت های فوق برنامه داوطلبانه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیت های فوق برنامه داوطلبانه فصل دوم پایان نامه فعالیت های فوق برنامه داوطلبانه مبانی نظری فعالیت های فوق برنامه داوطلبانه پیشینه تحقیق فعالیت های فوق برنامه داوطلبانه پیشینه پژوهش فعالیت های فوق برنامه داوطلبانه…

  • امکان سنجی و برآوردهای هزینه ای صنعت بسته بندی

    امکان سنجی و برآوردهای هزینه ای صنعت بسته بندی دانلود پروژه مالی بسته بندی دانلود پروژه مالی دانلود پروژه مالی بسته بندی دانلود پروژه مالی رشته حسابداری دانلود پروژه مالی رشته حسابداری با عنوان بسته بندی دانلود پروژه بسته بندی…

  • مقایسه تطبیقی مسجد کبود و مسجد شیخ لطف الله

    مقایسه تطبیقی مسجد کبود و مسجد شیخ لطف الله نقوش گردنه مسجد کبود تبریز نقوش گردنه مسجد شیخ لطف الله اصفهان طراحی معماری مسجد کبود تبریز طراحی معماری مسجد شیخ لطف الله اصفهان شباهت های نقوش مسجد کبود و مسجد…

  • دانلود پاورپوینت آسم در کودکان 27 اسلاید

    دانلود پاورپوینت آسم در کودکان 27 اسلاید رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آسم در کودکان 27 اسلاید جهت رشته پزشکی در قالب 27 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • دانلود تحقیق تجهیز منابع و وصول مطالبات با فرمت ورد

    دانلود تحقیق تجهیز منابع و وصول مطالبات با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی تجهیز منابع و وصول مطالبات با فرمت docx در قالب 46 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • دانلود پاورپوینت فراکتال در معماری

    دانلود پاورپوینت فراکتال در معماری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فراکتال در معماری جهت رشته معماری در 67 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       فراکتال ساختاری هندسی است که…

  • دانلود تحقیق کارآفرینی و ضرورت آن برای تحول سازمان ها با فرمت ورد

    دانلود تحقیق کارآفرینی و ضرورت آن برای تحول سازمان ها با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی کارآفرینی و ضرورت آن برای تحول سازمان ها با فرمت docx در قالب 61 صفحه ورد بصورت کامل…

  • پاورپوینت نیازهای بشر مبتنی بر گفته های آبراهام مازلو

    پاورپوینت نیازهای بشر مبتنی بر گفته های آبراهام مازلو رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با نیازهای بشر مبتنی بر گفته های آبراهام مازلو جهت رشته رواشناسی و علوم تربیتی در قالب 22 اسلاید و با فرمت pptx به…

  • پاورپوینت مجازات اسلامی و قصور پزشکی

    پاورپوینت مجازات اسلامی و قصور پزشکی پاورپوینت قصور پزشکی در قانون مجازات جدید پاورپوینت قصور پزشکی چیست پاورپوینت قصور پزشکی یعنی چه پاورپوینت قصور پزشکی در ایران پاورپوینت قصور پزشکی در پزشکی قانونی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مجازات…

  • دانلودکارآموزی 2 احداث ساختمان مسکونی

    دانلودکارآموزی 2 احداث ساختمان مسکونی کلمات کلیدی : دانلودکارآموزی 2 احداث ساختمان مسکونی رفتن به سایت اصلی نام فایل : کارآموزی 2 احداث ساختمان مسکونی فرمت : .DOC تعداد صفحه/اسلاید : 72 حجم : 22 مگابایت گزارش كارآموزي(2) موضوع: احداث…

  • شرط عدم مسولیت در حقوق ایران

    شرط عدم مسولیت در حقوق ایران جرم مسولیت شرط عدم مسئولیت دانلود مقالات رشته حقوق دانلود مقالات حقوق دانلود مقالات حقوقی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل فروشگاه فایل رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته…

  • پرسشنامه وسواس فکری عملی بازنگری شده (OCI-R) فوآ و همکاران (2002)

    پرسشنامه وسواس فکری عملی بازنگری شده (OCI-R) فوآ و همکاران (2002) کلمات کلیدی : پرسشنامه فوآ و همكاران پرسشنامه وسواس عملي پرسشنامه وسواس اجباری پرسشنامه وسواس عملی فوآ پرسشنامه سندروم وسواس پرسشنامه اختلال وسواسی عملی پرسشنامه وسواس عملی فوآ و همكاران…

  • دانلود پاورپوینت پروژه چیست؟

    دانلود پاورپوینت پروژه چیست؟ پاورپوینت مفاهیم پروژه پاورپوینت مدیریت پروژه پاورپوینت مدیریت درست پروژه پاورپوینت مدیریت مشارکتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پروژه چیست؟ در قالب 33 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش…

  • مبانی نظری نقش فرآیند مدیریت دانش بر اثربخشی بانک

    مبانی نظری نقش فرآیند مدیریت دانش بر اثربخشی بانک مبانی نظری مدیریت دانش مبانی نظری اثربخشی بانک فرایندهای مدیریت دانش تاثیر مدیریت دانش بر عملکرد بانک پیاده سازی مدیریت دانش در بانک استقرار مدیریت دانش در بانک بکارگیری مدیریت دانش…

  • دانلود تحقیق عزت نفس و احترام به خود با فرمت ورد

    دانلود تحقیق عزت نفس و احترام به خود با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی عزت نفس و احترام به خود با فرمت docx در قالب 22 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با…

  • دانلود تحقیق برون سپاری با فرمت ورد

    دانلود تحقیق برون سپاری با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی برون سپاری با فرمت docx در قالب 60 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد     فهرست مطالب…

  • دانلود تحقیق مسئولیت اجتماعی و تاریخچه ی آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق مسئولیت اجتماعی و تاریخچه ی آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی مسئولیت اجتماعی و تاریخچه ی آن با فرمت docx در قالب 43 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با…

  • مبانی نظری شناسایی علل پیدایش و بروز جرایم و جعل اسناد ثبتی و ثبت شرکتها و ارئه راهکارها

    مبانی نظری شناسایی علل پیدایش و بروز جرایم و جعل اسناد ثبتی و ثبت شرکتها و ارئه راهکارها کلمات کلیدی : مبانی نظری ثبت اسناد مبانی نظری جعل اسناد مبانی نظری در مورد جعل اسناد جعل اسناد ثبتی در حقوق…

  • نظریات مرتبط با سلامت روانی و عوامل موثر در آن

    نظریات مرتبط با سلامت روانی و عوامل موثر در آن کلمات کلیدی : تحقیق سلامت روانی پایان نامه سلامت روانی متغیرهای سلامت روان فاکتورهای سلامت روان نظريه هاي سلامت رواني نظریه های سلامت روان نظریه های بهداشت روانی عوامل موثر…

  • پروپوزال طراحی مدل ارزیابی عملکرد سازمان با استفاده از مدل ترکیبی DEA و EFQM

    پروپوزال طراحی مدل ارزیابی عملکرد سازمان با استفاده از مدل ترکیبی DEA و EFQM پروپوزال ارزیابی عملکرد سازمان ارزیابی عملکرد سازمان های دولتی روش های ارزیابی عملکرد سازمان شاخص های ارزیابی عملکرد سازمان ها انواع مدل های ارزیابی عملکرد سازمان…

  • دانلود تحقیق حافظه و تصویر ذهنی ادراک شده توسط گردشگران با فرمت ورد

    دانلود تحقیق حافظه و تصویر ذهنی ادراک شده توسط گردشگران با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی حافظه و تصویر ذهنی ادراک شده توسط گردشگران با فرمت docx در قالب 31 صفحه ورد بصورت کامل…