ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان

ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان

مدیریت کیفیت فراگـیر
مدیریت ارتبـاط با شـهروندان
کیفیت خدمات الکترونیک
مدیریت کیفیت در سازمانهای دولتی
مدیریت کیفیت در سازمانها
مدل مناسب کیفیت خدمات
ابعاد و مولفه های کیفیت خدمات راهور
مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی
مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی
پایان نامه کیفیت خدمات
پایان نامه در مورد کیفیت خدمات
پایان نامه کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی

رفتن به سایت اصلی

این پایان نامه در مورد کیفیت خدمات می باشد و در آن به ارائه مدلی مناسب جهت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (ناجا) می پردازیم.در این پایان نامه در مورد ابعاد و مولفه های کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی به تفصیل صحبت می شود .مدیریت کیفیت خدمات در راهنمایی و رانندگی بررسی می شود و مدلی مناسب برای آن ارائه می شود.

 

 

امروزه در بخش خدمات عمومی، توجه به کیفیت محصولات و خدمات به-عنوان یک مطالبه عمومی از حاکمیت تلقی می گردد. سازمان های عمومی تلاش زیادی برای استقرار مدیریت کیفیت فراگیر  TQM جهت بهبود و ارتقاء کیفیت خدمات به شهروندان دارند. پلیس نیز یک سازمان حاکمیتی عمومی است که مأموریت  اصلی آن در بخش پلیس راهنمایی و رانندگی، اجرای قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و امور توزین و حفظ حریم راه های کشور است.

 

 

در افق چشم‌انداز سند 1404 پلیس ایران باید؛ پلیسی برتر، الگوساز و الهام‌ بخش در منطقه باشد. در راستای چشم انداز، پلیس راهنمایی و رانندگی در سنوات اخیر در ارائه خدمات به شهروندان از بُعد سخت افزاری، نرم افزاری، تلاش زیادی نموده و موفقیت هایی نیز داشته است. ولی خدمات ارائه شده از بُعد کیفیت در چه سطحی و بر چه معیاری استوار است جای بررسی دارد، زیرا هنوز مشکلات زیادی در بخش ارائه خدمات و بُعد کیفیت خدمات وجود دارد. مسئله اساسی آن است که اصولا ًابعاد کیفیت خدمات کدامند؟ ابعاد و مؤلفه های کیفیت خدمات راهور کدامند؟ چه مدلی برای مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مناسب است؟ 

 

 

      روش پژوهش حاضر ماهیتاً پیمایشی- اکتشافی (غیرآزمایشی) و از لحاظ هدف کاربردی می باشد. این پژوهش با هدف ارائه مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهور انجام شد. برای گردآوری اطلاعات از پرسش نامه استفاده گردید. در این تحقیق به ترتیب ابعاد مدل کیفیت خدمات راهور، با الهام از مدل های سنجش کیفیت خدمات Servqual، EFQM، E-SQ، ZRM، و. به  شیوه تحلیل کیفی با نظر خبرگان مشخص شد. در گام بعدی؛ با استفاده از تحلیل کمی، ابعاد مدل حاصله را با روش تحلیل عاملی تأییدی آزمون گردید. ابعاد و مؤلفه که ضریب بار عاملی آن بزرگ تر از 5/0 بود تأیید شد و جز مدل کیفیت خدمات راهور قرار گرفت.

 

      جامعه آماری شامل کارکنان راهنمایی و رانندگی ستاد ناجا و تهران بزرگ می باشند. حجم نمونه برابر فرمول کوکران 200نفر به شیوه تصادفی انتخاب گردیدند. یافته های تحقیق نشان می دهد که مدل مناسب کیفیت خدمات راهور دارای 13بعُد شامل: ظاهر فیزیکی، کیفیت خدمات الکترونیک، مشروعیت و مقبولیت، حفظ ارزش‌های اسلامی، سازگاری فرهنگی، قابل اعتماد بودن، اطمینان دادن، کیفیت رفتاری، پاسخ گویی به شهروندان، پاسخ گویی قانونی، موقعیت، الزامات عملکردی، فن آوری اثربخش، و 65 مؤلفه می باشد.

 

 

 

واژگان کلیدی
کیفیت (Quality)، کیفیت خدمات (Service Quality)، پلیس راهنمایی و رانندگی (Traffic police)، مدیریت کیفیت فراگـیر (Total quality management)، مدیریت ارتبـاط با شـهروندان1 کیفیت خدمات الکترونیک (Electronic service Quality)، پاسخ گویی (Response).

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل اول: طرح و کلیات تحقیق .    1
1-1  مقدمه .    2
2-1  بیان مسأله .    3
3-1  اهمیت و ضرورت تحقیق .    4
4-1  پرسش های تحقیق     5
5-1  معرفی مدل مفهومی تحقیق .    6
6-1  تعاریف نظری و عملیاتی     7

فصل دوم: مبانی نظری پژوهش و مروری بر تحقیقات پیشین     13
1-2  مبانی نظری تحقیق     14
    1-1-2  تاریخچه مدیریت کیفیت در سازمان ها      14
    2-1-2  تئوری مدیریت کیفیت جامع و تحولات آن .    19
    3-1-2  مدل های مدیریت کیفیت در کل .    28
    4-1-2  تفاوت مدیریت کیفیت در خدمات و تولید .      43
    5-1-2  نمونه ای از مدل های مدیریت کیفیت در خدمات     49
           1-5-1-2  مقیاس SYSTRA-SQ       52
           2-5-1-2  مدل کیفیت خدمات پاراسورامن     53
           3-5-1-2  مدل لهتینن و لهتینن .    57
           4-5-1-2  مدل گاروین     58
           5-5-1-2  مدل گرونروز     58
           6-5-1-2  مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی مور     59
           7-5-1-2  مدل های ZRM  .    60
           8-5-1-2  مدل های پاسخ گویی در خدمات .    75
           9-5-1-2  مدل کیفیت خدمات الکترونیک E- SQ .    84
          10-5-1-2  مدل کیفیت پشتیبانی خدمات الکترونیکی E-Recs-Qual .    88
    6-1-2  مدل کیفیت در پلیس     88
    7-1-2  معیارهای انجمن بین المللی رؤسای پلیس   IACP.    90
    8-1-2  کیفیت در پلیس ایران     91
2-2  پژوهش های انجام شده .    103
    1-2-2  پژوهش های انجام شده داخلی در حوزه مدیریت کیفیت خدمات .    103
    2-2-2  تحقیقات خارجی انجام شده .    108
3-2  دلایل استفاده از TQM در مدل کیفیت راهور .    118
    1-3-2  دلایل استفاده از مدل EFQM  در مدل مفهومی کیفیت راهور .    119
    2-3-2  دلایل استفاده از مدل Servqul در مدل مفهومی کیفیت راهور .    119
    3-3-2  دلایل استفاده از مدل E- SQ در مدل مفهومی کیفیت راهور     120
    4-3-2  جمع بندی دلایل استفاده از مدل مفهومی تحقیق .

 

فصل سوم: روش  اجرای تحقیق      130
1-3  روش اجراي پژوهش     131
2-3  پرسش های تحقیق .    137
3-3  هدف های تحقیق     138
4-3  نقشه راه تحقیق     138
5-3  جامعه آماری و نمونه آماری .    139
6-3  روش  تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات .    139
    1-6-3  شیوة تجزیه و تحلیل کیفی     140
    2-6-3  شیوة تجزیه و تحلیل کمی .    140
7-3  روش  گردآوری داده ها و ابزارهاي اندازه گيري پ‍ژوهش .    141
8-3  روش تحلیل آماری داده های پرسش نامه  .    142
9-3  ابزار اندازه گیری متغیرها و روایی و پایایی آنها  .    151
10-3  اعتبارسنجی مدل‌های اندازه‌گیری      153
11-3 معرفی ساختار و تشکیلات جامعه مورد تحقیق (پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا)     158

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل آماری یافته های تحقیق      161
مقدمه .    162
1-4  توصیف جمعیت شناسی پاسخ گویان     162
    1-1-4  توزیع جنسی پاسخ گویان .    162
    2-1-4  توزیع سنی جامعه نمونه     163
    3-1-4  توصیف درجه و رتبه پاسخ گویان .    164
    4-1-4  توصیف سطح تحصیلات پاسخ گویان نمونه جامعه آماری     166
    5-1-4  سابقه  خدمت پاسخ گویان     166
2-4  توصیف آماری داده ها     167
3-4  آزمون نرمال بودن مانده ها     178
4-4  پاسخ به پرسش های تحقیق     179
5-4  پرسش فرعی یکم: ابعاد کیفیت خدمات مناسب راهنمایی و رانندگی کدام اند؟ .    180
6-4  پرسش فرعی دوم: مؤلفه ها ابعاد کیفیت خدمات راهور کدامند؟     181
7-4  سؤال اصلی: مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی چیست؟     185
8-4  بررسی دیاگرام‌های تحقیق و نتایج تحلیل مسیر .    188
9-4  مدل نهایی      188
10-4  یافته های حاصل از مصاحبه با مدیران ارشد راهور .    191

 

فصل پنجم: نتیجه گیری       204
مقدمه      205
1-5  نتایج حاصل از توصیف جمعیت شناسی پاسخ گویان  .    205
2-5  نتایج سؤالات تحقیق        206
    1-2-5  سؤال اول: ابعاد کیفیت خدمات مناسب راهنمایی و رانندگی کدامند؟     206
   2-2-5 سؤال دوم: مؤلفه ها ابعاد کیفیت خدمات راهور کدامند؟  .      228
   3-2-5 سؤال سوم: مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی چیست؟ .    233
3-5  یافته ها جانبی .      236
4-5  دانش افزایی سهم علمی پژوهش .          236
5-5  محدودیت های پژوهش .    237
6-5  پیشنهادها     237

فهرست منابع و مآخذ .    241

پیوست ها .    247

 

 

فهرست شکل ها
شکل 1-1: مدل مفهومی تحقیق     6
شکل 1-2: قلمرو مدیریت کیفیت جامع .    21
شکل 2-2: جوایز تعالی در قاره های جهان  .    28
شکل 3-2: چرخه دمینگ     30
شکل 4-2: ساختار مدل EFQM  بر اساس ویرایش 2010     32
شکل 5-2: منطق رادار در EFQM .    33
شکل 6-2: مفاهیم پایه ای مدل EFQM .    33
شکل 7-2: مدل شبکه ضوابط پاداش کیفیت ملی مالکوم بالدریج .    37
شکل 8-2: چارچوب ارتباط بین  ابعاد، دیدگاه و فعالیت های کیفیت .    45
شکل 9-2: کیفیت خدمات درک شده     54
شکل 10-2: مدل شکاف کیفیت خدمات .    56
شکل 11-2: ابعاد کیفیت خدمات     59
شکل 12-2: مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی     60
شکل 13-2: نمودار مدل کانو     62
شکل 14-2: روابط با مشتریان     63
شکل 15-2: مدل طیف مصالحه کیفیت خدمات و موقعیت های پیشنهادشده     65
شکل 16-2: مدل گذر خدماتی تعدیل شده     68
شکل 17-2: چارچوب عملیاتی پردازش مشتری     68
شکل 18-2: مدل رفتاری کیفیت خدمات     69
شکل 19-2: فرآیند رضایت مندی و وفاداری مشتری .    70
شکل 20-2: نیازهای کیفیت مشتریان     72
شکل 21-2: مدل سلسله مراتبی کیفیت خدمات .    75
شكل 22-2: انواع پاسخ گويي با رويكرد پيوستاري .    76
شکل 23-2: مدل اقتضایی پاسخ گویی     81
شکل 24-2: توالی ارزیابی ابعاد کیفیت خدمات الکترونیکی     86
شکل 25-2: ساختار مکنا .    94
شکل 26-2: مدل مدیریت کیفیت و تعالی در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران .    97
شکل 27-2: ابعاد و مؤلفه های مورد نظر در طرح مکنا .    98
شکل 28-2: ضروریات و امکانات مورد نیاز یک کلانتری از منظر مکنا .    99
شکل 29-2: مدل مفهومی تحقیق .    128
شکل 1-3: نقشه راه تحقیق .    138
شکل 2-3: مدل روش تحلیل داده ها .    141
شکل 3-3: نمودار سازمانی پلیس راهور     160
شکل 1-4: جنس پاسخ گویان نمونه آماری     163
شکل 2-4 : توریع سنی نمونه جامعه آماری تحقیق     164
شکل 3-4: ترکیب درجات پاسخ گویان     165
شکل 4-4: سطح تحصیلات پاسخ گویان .    166
شکل 5-4: مدل قبل از اصلاحات در حالت تخمین ضرایب استاندارد     188
شکل 6-4: مدل نهایی بعد از اصلاحات در حالت تخمین ضرایب استاندارد .    189
شکل 7-4: مدل نهایی در حالت قدر مطلق معناداری (|T-Value|)     190
شکل 1-5: مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی ناجا     235
    
    

    
فهرست جداول
جدول 1-2: خلاصه ای از تعاریف و تئوری های صاحب نظران کیفیت .    18
جدول 2-2: سیرتکاملی کیفیت از نظر انجمن کنترل کیفیت آمریکا .    24
جدول 3-2: ویژگی های مراحل گوناگون تکامل TQM     25
جدول 4-2: ارزش های محوری در مدل های دمینگ بالدریج و اروپایی .    39
جدول 5-2: مفاهیم و ارزش های اصلی در جوایز کشورهای مختلف     41
جدول 6-2: مقایسه عوامل تعیین کننده کیفیت خدمات .    50
جدول 7-2: انواع اشتباهات در خدمت     67
جدول 8-2: گونه های پاسخ گویی در بخش دولتی     78
جدول 9-2: نظام های پاسخ گویی برحسب ارزش ها و انتظارات رفتاری .    78
جدول 10-2: بسط مفهوم پاسخ گویی اجتماعی سازمانی برای سازمان های دولتی .    82
جدول 11-2: مدل های تعالی سازمانی مورد استفاده در پلیس های دنیا .    89
جدول 12-2: تطبیق ابعاد و معیارهای مدیریت کیفیت به تفکیک مدل ها براساس ادبیات تحقیق     121
جدول 13-2: ابعاد و معیارهای مدیریت کیفیت براساس جدول 12-2 .    125
جدول 14-2: ابعاد کیفیت خدمات برگرفته از ادبیات تحقیق برای اخذ نظر خبرگان         127
جدول 15-2: ابعاد تأیید شده مدل مفهومی نهایی تحقیق بر اساس ادبیات تحقیق توسط خبرگان              129
جدول 1-3: ابعاد کیفیت خدمات برگرفته از ادبیات تحقیق      132
جدول 2-3: مشخصات جامعه شناختی خبرگان جامعه مورد تحقیق     133
جدول 3-3: مقایسه نتایج ابعاد کیفیت خدمات بر اساس نظر خبرگان جامعه مورد تحقیق .    133
جدول 4-3: ابعاد تأیید شده مدل مفهومی نهایی تحقیق بر اساس ادبیات تحقیق توسط خبرگان سازمانی      135
جدول 5-3: رده بندی روش های استخراج عامل ها     144
جدول 6-3: معیارهای اعتبارسنجی مدل‌های اندازه‌گیری     154
جدول 7-3: شاخص‌های روایی، پایایی     155
جدول 8-3: ضرایب همبستگی و شاخص روایی منفک  .    157
جدول 1-4: توزیع جنسی پاسخ گویان .    162
جدول 2-4: توریع سنی نمونه جامعه آماری     163
جدول 3-4: توصیف جمعیت شناسی کارمندان جامعه آماری به تفکیک رتبه و جنسیت     164
جدول 4-4: توصیف جمعیت شناسی نمونه جامعه آماری به تفکیک درجه نظامی و رتبه .    165
جدول 5-4: سطح تحصیلات پاسخ گویان .    166
جدول 6-4 : سابقه خدمت پاسخ گویان نمونه جامعه آماری .    167
جدول 7-4: استنباط آماری داده ها     168
جدول 8-4: آمار توصيفي براي متغيرهاي تحقيق     177
جدول 9-4: نتایج آزمون کلموگروف اسمیرنوف     179
جدول 10-4: ضریب عاملی ابعاد کیفیت خدمات راهور     180
جدول 11-4: نتایج بار تحلیل عاملی مؤلفه های کیفیت خدمات راهور     182
جدول 12-4: بارهای متقاطع     186
جدول 13-4: نتایج آزمون معناداری (t) مدل نهایی     191
    

  • دانلود پاورپوینت روش تدوین طرح کسب و کار

    دانلود پاورپوینت روش تدوین طرح کسب و کار رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روش تدوین طرح کسب و کار جهت رشته کارآفرینی در 64 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • خلاصه کتاب تدوین پایان نامه ، رساله ، طرح پژوهشی و مقاله دکتر طبیبی - نشر فردوس

    خلاصه کتاب تدوین پایان نامه ، رساله ، طرح پژوهشی و مقاله دکتر طبیبی - نشر فردوس خلاصه کتاب تدوین پایان نامه ، رساله طرح پژوهشی و مقاله دکتر سید جمال الدین طبیبی محمد رضا ملکی بهرام دلگشایی نشر فردوس…

  • تحقیق کاربرد روش های چتر ی در تونل زنی در زمین های نرم

    تحقیق کاربرد روش های چتر ی در تونل زنی در زمین های نرم رفتن به سايت اصلي در این پروژه تحقیق کاربرد روش های چتر ی در تونل زنی در زمین های نرم در 17 صفحه به صورت فایل word به طور کامل و…

  • تاثیر نویز بر داده کاوی

    تاثیر نویز بر داده کاوی داده کاوی الگوریتم PAC نویز در داده کاوی پایگاه های داده نویزی تاثیر نویز بر داده کاوی دانلود مقالات کارشناسی ارشد رشته هوش مصنوعی دانلود مقالات ارشد هوش مصنوعی دانلود مقالات هوش مصنوعی رفتن به…

  • پاورپوینت مسئولیت و اختیار در سازمانها

    پاورپوینت مسئولیت و اختیار در سازمانها پاورپوینت مسئولیت و اختیار در سازمانها مسئولیت و اختیار در سازمانها تعريف اختيار تعريف مسئوليت رابطه اختيار و مسئوليت تفويض اختيار اهمیت تفویض اختیار مزایای تفویض اختیار اصول تفويض اختيار چرا افراد تفویض اختیار…

  • پاورپوینت کتاب و درس اصول بهداشت و کمکهای اولیه

    پاورپوینت کتاب و درس اصول بهداشت و کمکهای اولیه پاورپوینت اصول بهداشت و کمکهای اولیه ppt پاورپوینت جزوه اصول بهداشت و کمکهای اولیه پاورپوینت اصول بهداشت و کمکهای اولیه pdf پاورپوینت کتاب اصول بهداشت و کمکهای اولیه رفتن به سايت…

  • مبانی نظری ارزیابی عملکرد، رتبه بندی و تحلیل بهره‌وری در سازمان با الگویی ترکیبی DEA و BSC

    مبانی نظری ارزیابی عملکرد، رتبه بندی و تحلیل بهره‌وری در سازمان با الگویی ترکیبی DEA و BSC مبانی نظری ارزیابی عملکرد مبانی نظری ارزیابی عملکرد بانکها مبانی نظری ارزیابی عملکرد حسن میرزایی اهرنجانی پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد…

  • پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره 8 - حسابداری موجودی مواد و کالا

    پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره 8 - حسابداری موجودی مواد و کالا پاورپوینت استاندارد شماره 8 حسابداری پاورپوینت استاندارد حسابداری موجودی مواد و کالا پاورپوینت نحوه حسابرسی موجودی مواد و کالا پاورپوینت کنترل های حسابرسی موجودی مواد و کالا پاورپوینت حسابرسی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار نامناسب معلمان 50 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار نامناسب معلمان 50 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه رفتار نامناسب معلمان مبانی نظری رفتار نامناسب معلمان پیشینه تحقیق رفتار نامناسب معلمان پیشینه داخلی رفتار نامناسب معلمان پیشینه خارجی رفتار نامناسب معلمان…

  • پاورپوینت علف های هرز در شرایط دیم

    پاورپوینت علف های هرز در شرایط دیم دانلود پاورپوینت علف های هرز در شرایط دیم پاورپوینت علف های هرز پاورپوینت علف های هرز در دوران دیم پاورپوینت علف های هرز در شرایط دیم و کنترل آنها رفتن به سايت اصلي…

  • واکنش های کیفری قانونی و فقهی ناظر به سرقت

    واکنش های کیفری قانونی و فقهی ناظر به سرقت پایان نامه سرقت دانلود پایان نامه سرقت سرقت مستوجب حد سرقت تعزیری واکنش های کیفری قانونی به سرقت واکنش های کیفری فقهی به سرقت واکنش کیفری ناظر به سرقت تعزیری واکنش…

  • مولفه‌های مختلف مدیریت دانش و نحوه ارتباط و تاثیر آنها بر یکدیگر

    مولفه‌های مختلف مدیریت دانش و نحوه ارتباط و تاثیر آنها بر یکدیگر مبانی زیر ساخت مدیریت دانش زیرساختهای مدیریت دانش مدلهای مدیریت دانش پایان نامه با موضوع مدیریت دانش دانلود پایان نامه مدیریت دانش پایان نامه مدیریت دانش doc موضوع…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق خشونت بین والدین 39 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق خشونت بین والدین 39 صفحه فصل دوم پایان نامه خشونت بین والدین مبانی نظری خشونت بین والدین پیشینه تحقیق خشونت بین والدین پیشینه داخلی خشونت بین والدین پیشینه خارجی خشونت بین والدین پیشینه پژوهش خشونت…

  • پاورپوینت آموزه های الهی درس بيست و دوم احکام نجاسات

    پاورپوینت آموزه های الهی درس بيست و دوم احکام نجاسات پاورپوینت درس بيست و دوم احکام نجاسات دانلود پاورپوینت درس بيست و دوم احکام نجاسات پاورپوینت درباره درس بيست و دوم احکام نجاسات رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزه…

  • نقش دیوان بین المللی دادگستری در توسعه حقوق بشر

    نقش دیوان بین المللی دادگستری در توسعه حقوق بشر حقوق بشر دیوان بین المللی دادگستری حقوق بین الملل سازمان ملل متحد توسعه حقوق بشر نقش دیوان بین المللی دادگستری در توسعه حقوق بشر دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد حقوق بین…

  • همزمانی در زمان به کمک سیگنال پایلوت و روش نابینا

    همزمانی در زمان به کمک سیگنال پایلوت و روش نابینا سیستم OFDM همزمانی در زمان با روش نابینا روشهای دقیق تخمین فرکانسی همزمانی در زمان با سیگنال پایلوت همزمانی در زمان به کمک سیگنال پایلوت و روش نابینا دانلود مقاله…

  • پاورپوینت مصور بررسی اهمیت رنگ در معماری

    پاورپوینت مصور بررسی اهمیت رنگ در معماری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مصور بررسی اهمیت رنگ در معماری جهت رشته معماری در قالب 59 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • دانلود تحقیق بیمه و وفاداری مشتریان با فرمت ورد

    دانلود تحقیق بیمه و وفاداری مشتریان با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی بیمه و وفاداری مشتریان با فرمت docx در قالب 35 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد…

  • پروپوزال ارزیابی عملکرد پالایشگاه های گاز کشور با مدل ترکیبی Neuro-DEA

    پروپوزال ارزیابی عملکرد پالایشگاه های گاز کشور با مدل ترکیبی Neuro-DEA ارزیابی عملکرد با DEA پروپوزال ارزیابی عملکرد در پالایشگاه گاز ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها ارزیابی عملکرد پالایشگاه گاز با تحلیل پوششی داده ها ارزیابی…

  • پاورپوینت بررسی خلاصه ای از مبانی نت بهره ور فراگیر

    پاورپوینت بررسی خلاصه ای از مبانی نت بهره ور فراگیر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی خلاصه ای از مبانی نت بهره ورفراگیر جهت رشته مدیریت در قالب 81 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع…

  • پاورپوینت سنگ ها

    پاورپوینت سنگ ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سنگ ها جهت رشته صنایع در قالب 31 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش           سنگ ها در تمامی نقاط…

  • دانلود تحقیق هوش هیجانی و ویژگی های آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق هوش هیجانی و ویژگی های آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی هوش هیجانی و ویژگی های آن با فرمت docx در قالب 36 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با…

  • پاورپوینت تعيين حوزه‌ها و موضوعات كاري در طراحی ساختار یک مجموعه فنی و مهندسی

    پاورپوینت تعيين حوزه‌ها و موضوعات كاري در طراحی ساختار یک مجموعه فنی و مهندسی پاورپوینتتعيين حوزه‌ها و موضوعات كاري در طراحی ساختار یک مجموعه فنی و مهندسی عوامل مؤثر در تعيين ميزان اختيارات نمودار چرخه فعاليت‌ها حوزه‌هاي فعاليت‌ سازمان نمونه…

  • دانلود تحقیق مسائل نمایندگی و هزینه های آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق مسائل نمایندگی و هزینه های آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی مسائل نمایندگی و هزینه های آن با فرمت docx در قالب 25 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با…

  • مبانی نظری شغل یا کار

    مبانی نظری شغل یا کار کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه شغل یا کار مبانی نظری شغل یا کار پیشینه تحقیق شغل یا کار پیشینه داخلی شغل یا کار پیشینه خارجی شغل یا کار پیشینه پژوهش شغل یا کار…

  • پاورپوینت بررسی تکنیک های تحلیل منطقه ای

    پاورپوینت بررسی تکنیک های تحلیل منطقه ای رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی تکنیک های تحلیل منطقه ای جهت رشته علوم انسانی در قالب 46 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • ویژگی ها و پیامدهای مهارتهای اجتماعی با تاکید در افراد نابینا

    ویژگی ها و پیامدهای مهارتهای اجتماعی با تاکید در افراد نابینا تحقیق مهارتهای اجتماعی پایان نامه مهارت های اجتماعی مهارت های اجتماعی چیست انواع مهارت های اجتماعی تعریف مهارت های اجتماعی دانلود پایان نامه مهارت های اجتماعی ویژگی های مهارتهای…

  • دانلود تحقیق طرحواره های ناسازگار اولیه با فرمت ورد

    دانلود تحقیق طرحواره های ناسازگار اولیه با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی طرحواره ناسازگار با فرمت docx در قالب 55 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد      …

  • اعتراض به رأی داور در حقوق ایران

    اعتراض به رأی داور در حقوق ایران اعتراض به رأی داور پایان نامه اعتراض به رأی داور اعتراض به رأی داور در حقوق ایران موارد اعتراض به رأی داور اعتراض به رأی داور در قانون آیین دادرسی مدنی اعتراض به…

  • پاورپوینت رشته معماری با عنوان گذری بر معماری برج آزادی با تکیه بر عناصر سنتی به کار رفته در آن

    پاورپوینت رشته معماری با عنوان گذری بر معماری برج آزادی با تکیه بر عناصر سنتی به کار رفته در آن معماری اسلامی معماری برج آزادی عناصر سنتی در معماری معماری برج آزادی با تکیه بر عناصر سنتی دانلود پاورپوینت رشته…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش باورهای معرفت شناختی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش باورهای معرفت شناختی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه باورهای معرفت شناختی مبانی نظری باورهای معرفت شناختی پیشینه تحقیق باورهای معرفت شناختی پیشینه داخلی باورهای معرفت شناختی پیشینه خارجی باورهای معرفت شناختی پیشینه پژوهش…

  • پاورپوینت ارتقاء استراتژی رقابتی کسب و کار

    پاورپوینت ارتقاء استراتژی رقابتی کسب و کار دانلود پاورپوینت ارتقاء استراتژی رقابتی کسب و کار پاورپوینت ارتقاء استراتژی رقابتی کسب و کار ارتقاء استراتژی رقابتی کسب و کار تکميل انتخاب استراتژي رقابتي انتخاب‌هاي استراتژيک يک شرکت مجموعه انتخاب هاي استراتژيک…

  • دانلود تحقیق شرم و رابطه ی آن با گناه با فرمت ورد

    دانلود تحقیق شرم و رابطه ی آن با گناه با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی شرم و رابطه ی آن با گناه با فرمت docx در قالب 61 صفحه ورد بصورت کامل و جامع…

  • پاورپوینت اصول پیشگیری از سرطان

    پاورپوینت اصول پیشگیری از سرطان پاورپوینت پیشگیری از سرطان پاورپوینت طرق پیشگیری از سرطان پاورپوینت راه های پیشگیری از سرطان پاورپوینت پیشگیری از سرطان چگونه انجام می شود؟ پاورپوینت درمورد پیشگیری از سرطان دانلود پاورپوینت اصول پیشگیری از سرطان رفتن…

  • پاورپوینت اصول مدیریت ریسک و بیمه

    پاورپوینت اصول مدیریت ریسک و بیمه دانلود پاورپوینت اصول مدیریت ریسک و بیمه اجزای اصلی یک قرارداد بیمه توافق بیمه ای خطرهای استثنا شده اموال مستثنی شده دلایل استثنا تعریف بیمه گذار فرانشیز ها اهداف فرانشیز فرانشیز ها در بیمه…